FANDOM

Millius Zermusky
(ミリウス・ゼルムスキー, Miriusu Zerumusukī)
Mylius Zeramuski character image
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność 104th Trainees Squad Logo 104. Korpus Treningowy
Zawód Kadet
Status personalny
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 3
Głosy
Japoński głos Kazuhiro Fusegawa
Angielski głos Joel McDonald

Millius Zermusky (ミリウス・ゼルムスキー, Miriusu Zerumusukī) był członkiem 104. Korpusu Treningowego. Brał udział w bitwie w Dystrykcie Trost, podczas której zginął.

Wygląd Edytuj

Millius miał jasne blond włosy i szare oczy. Był raczej średniego wzrostu. Nosił typowy mundur kadeta 104. Korpusu Treningowego.

Osobowość Edytuj

Millius wydawał się nieśmiały i ostrożny - ostrzegł Erena Jaegera przed oddzieleniem się od oddziału, gdy ten chciał pomścić Thomasa Wagnera.

Fabuła Edytuj

Millius Zermusky ukończył szkolenie wojskowe w 104. Korpusie Treningowym. Po drugim ataku Tytana Kolosalnego, razem z Erenem i Arminem, został przydzielony do środkowej formacji w Dystrykcie Trost.

Mylius Caught by a Titan

Millius złapany przez tytana

Krótko po rozlokowaniu oddziałów, grupa kadetów została zaatakowana przez tytana odmieńca, co spowodowało śmierć Thomasa Wagnera. Przez to Eren, w przypływie gniewu, zaatakował tytana. Jego oddział ruszył mu na pomoc. Jednak inny tytan podskoczył i odgryzł młodemu Jaegerowi nogę. Po śmierci Knacka Tiaza oddział został zaatakowany przez grupę tytanów, jeden z nich złapał i pożarł Milliusa. Później Armin poinformował o śmierci swoich kolegów z oddziału, mówiąc, że zginęli, dzielnie walcząc.

Millius został potem pomszczony przez Erena, który w swojej formie tytana zabił tytana odpowiedzialnego za śmierć kolegi. Brutalnie uderzył tytana w twarz, a potem podeptał.

Gdy Eren rozmawiał z Historią pod kaplicą rodziny Reiss, wymienił Milliusa pośród osób, za których śmierć odpowiedzialny jest on i jego ojciec - Grisha Jaeger, poprzez wykradnięcie "Koordynatu".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki