FANDOM

Mitabi Jarnach
(ミタビ・ヤルナッハ, Mitabi Yarunahha)
Mitabi in anime.png
Płeć Mężczyzna
Urodziny 20 lutego
Wzrost 191 cm
Waga 81 kg
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Herb Oddziału Stacjonarnego.png Korpus Stacjonarny
Status personalny
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 11
Głosy
Japoński głos Takanori Hoshino
Angielski głos Kyle Hebert

Mitabi Jarnach (ミタビ・ヤルナッハ, Mitabi Yarunahha) był plutonowym (班長, Hanchō) oraz członkiem elitarnej grupy Korpusu Stacjonarnego. Razem z Ianem Dietrichem i Rico Brzenską brał udział w misji odbicia Trostu, podczas której zginął.

Wygląd Edytuj

Mitabi był wysokim mężczyzną z krótkimi, brązowymi włosami i oczami koloru piwnego. Miał także bardzo krótki zarost. Nosił standardowy mundur Korpusu Stacjonarnego.

Osobowość Edytuj

Mitabi często pojawiał się w towarzystwie Rico Brzenskiej i Iana Dietricha, zazwyczaj wydawał się niepewny i nerwowy. Choć początkowo był przerażony, odciągnął grupę tytanów od niosącego głaz Erena Jaegera, krzycząc na nich, przez co pokazał, że nie był tchórzem.

Fabuła Edytuj

Mitabi po raz pierwszy pojawił się jako dowódca jednej z jednostek, której zadaniem była ochrona Erena podczas wykonywania przez niego zadania zatkania wyrwy w murze, którą stworzył Tytan Kolosalny. Kiedy chłopak stracił kontrolę nad swoją formą tytana, Mitabi poradził Ianowi przerwać misję i wycofać się, lecz ten nakazał kontynuowanie obrony Erena.

Pod wpływem Armina Arlelta, Eren w końcu odzyskał zmysły i podniósł głaz, niosąc go do dziury w murze. Tytanów było jednak zbyt wielu, aby móc z nimi walczyć, Mitabi i jego ludzie zaczęli używać siebie jako przynęty, poświęcając własne życie, aby misja mogła się powieść. Mitabi zginął zmiażdżony przez tytana.

Umiejętności Edytuj

Jarnach był uważany za jednego z najlepszych członków Korpusu Stacjonarnego.

Statystyki: Mitabi Jarnach
Umiejętności wojenne
8/10
Zwinność
10/10
Strategia
7/10
Praca zespołowa
10/10
Ryzykowanie życia
12/10

Ciekawostki Edytuj

  • W numerze Bessatu Shōnen Magazine z lutego 2017 ujawniono, że Ian Dietrich, Rico Brzenska i Mitabi Jarnach należeli do tej samej klasy Korpusu Treningowego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki