FANDOM

Nile Dok
(ナイル・ドーク, Nairu Dōku)
Nile Dok character image
Płeć Mężczyzna
Urodziny 1 listopada
Wzrost 177 cm
Waga 80 kg
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Herb Żandarmerii Korpus Żandarmerii
Zawód Żołnierz
Status personalny
Krewni Rodzina Dok
  • Marie - żona
  • Troje nienazwanych dzieci
Status Aktywny
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 14
Głosy
Japoński głos Anri Katsu
Angielski głos Ian Sinclair

Nile Dok (ナイル・ドーク, Nairu Dōku), często formalnie nazywany jako Dowódca Nile Dok (ナイル・ドーク師団長, Nairu Dōku Shidanchō) jest dowódcą Korpusu Żandarmerii.

Wygląd Edytuj

Nile jest mężczyzną średniego wzrostu. Ma krótkie, czarne włosy, krócej ostrzyżone po bokach i z tyłu, a jego oczy są ciemne. Ma również bardzo krótkie wąsy oraz kozią bródkę. Zazwyczaj ubrany jest w standardowy mundur wojskowy z symbolem Korpusu Żandarmerii. Nosi także krawat bolo z czerwonym kamieniem.

Historia Edytuj

Nile należał do tego samego korpusu treningowego co Erwin Smith, z którym dzielił zażyłą przyjaźń. Oboje zadecydowali, że dołączą do Korpusu Zwiadowczego, lecz wtedy Nile poznał w barze kobietę o imieniu Marie, w którym wraz ze swoimi przyjaciółmi był stałym gościem. Zarówno Nile, jak i Erwin zakochali się w niej, lecz Nile ostatecznie wybrał porzucenie swoich towarzyszy, na rzecz związku z Marie. Następnie dołączył do Korpusu Żandarmerii i założył z nią rodzinę.

Umiejętności Edytuj

Statystyki: Nile Dok
Umiejętności wojenne
6/10
Zwinność
4/10
Strategia
6/10
Praca zespołowa
8/10
Okrucieństwo
10/10

Relacje Edytuj

  • Erwin Smith - Nile i Erwin byli dobrymi przyjaciółmi w czasach swojej młodości, gdyż oboje uczęszczali do tego samego korpusu treningowego. Oboje zakochali się w tej samej kobiecie, Marie i Nile ostatecznie wybrał, aby nie dołączać do Korpusu Zwiadowczego, aby móc założyć z nią rodzinę. Po upadku muru Maria, ich relacja stała się napięta i Nile zwątpił w Erwina i jego intencję ze względu na lekkomyślną postawę Korpusu Zwiadowczego, lecz te różnice zostały ostatecznie rozwiązane. Choć nie byli już ze sobą tak blisko jak kiedyś, Nile i Erwin nadal okazjonalnie ze sobą rozmawiali. Później, Erwin wyjawił Nilowi, że niegdyś również był zakochany w Marie.
  • Marie - Żona Nile'a i matka jego trójki dzieci. Poznała Erwina i Nile'a w barze, lecz ze względu na to, iż Erwin wybrał dołączenie do Korpusu Zwiadowczego, kobieta ostatecznie poślubiła jego przyjaciela. Nile twierdzi, iż jego rodzina jest jego największym sukcesem, co oznacza, że ochrona zarówno jej, jak i ich dzieci jest jego najwyższym priorytetem.