FANDOM

Odnowiciele Eldia
Eldia Restorationists

Kanji

エルディア復権派

Rōmaji

Erudia Fukken-ha

Alternatywna nazwa

Wskrzesiciele Eldia

Znani b. członkowie

Debiut w mandze

Rozdział 86

Odnowiciele Eldia (エルディア復権派, Erudia Fukken-ha), znani również jako Wskrzesiciele Eldia to grupa eldiańskich rebeliantów na terenach opanowanych przez Marley, dążących do obalenia rządu Marley i przywrócenia władzy Eldia. Aby to osiągnąć, starali się zdobyć moc pierwszego tytana. W przeciwieństwie do tego, czego naucza rząd Marley, członkowie ruchu traktowali Ymir Fritz jako boginię, wierząc, że za życia wykorzystywała swoją moc tytana, pomagając ludziom i przynosząc im dobrobyt. Symbolem grupy była wycięta nożem na ciele blizna, w kształcie krzyża. Informacje o prawdziwych intencjach rządu Marley czerpali od wysoko postawionego tam informatora zwanego "Sowa". Wiele posiadanych przez nich dokumentów zapisywane były przez tajemnicze znaki.

Historia Edytuj

Grisha Jaeger dołączył do grupy w wieku 18 lat, gdy klientem w jego klinice lekarskiej okazał się członek tejże organizacji. Bezpośrednim powodem, dla którego Grisha stał się jednym z nich, była ujawniona mu wtedy przez tego pacjenta informacja o tym, że jego siostra w rzeczywistości została zagryziona przez psy oficerów Marley. Będąc uczestnikiem spotkań ruchu, Grisha poświęcał się interpretacji starożytnych tekstów opowiadających historię jego przodków. W tej też organizacji poznał swoją późniejszą żonę, Dinę Fritz, która była potomkiem królewskiej rodziny Fritz, jednakże należała do tej części rodu, która nie przeniosła się na wyspę Paradis. Rok później, już jako żona Grishy urodziła syna, Zeke Jaegera. Grisha był pewien, że jego syn, jako potomek królewskiej dynastii z pewnością poprowadzi ich do zwycięstwa nad Marley. Po ogłoszeniu przez rząd Marley programu "Wojownik", Grisha postanowił zgłosić do niego Zeke, aby ten wyruszył skraść moc króla murów jako agent Marley, lecz by przekazał ją później ruchowi oporu. Jednakże, kiedy Zeke miał 7 lat, ujawnił rządowi Marley spisek Jaegerów, za co jego rodzice mieli zostać wysłani na Paradis, gdzie mieli spędzić resztę życia jako bezmyślni tytani.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki