FANDOM

Pan Braus
(ブラウス, Burausu)
Mr. Blouse in the anime.jpg
Płeć Mężczyna
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Zawód Myśliwy
Status personalny
Krewni Sasha Braus - córka
Nienazwana żona
Status Aktywny
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 27
Głosy
Japoński głos Hiroshi Naka

Pan Braus (ブラウス, Burausu) jest biologicznym ojcem Sashy Braus. Jest myśliwym w wiosce Dauper. To jego słowa zmotywowały Sashę, aby opuściła rodzinne strony i wstąpiła do wojska.

Wygląd Edytuj

Pan Braus jest mężczyzną o masywnym torsie, ale bez nadwagi. Ma brązowe, zmierzwione włosy, krótką brodę oraz brązowe oczy. Zazwyczaj nosi prosty, obdarty kapelusz, białą koszulkę, futrzaną kamizelkę oraz dość luźno zawiązany krawat. Nosi także białe spodnie, wysokie czarne buty, a także kołczan ze strzałami, na plecach oraz małą torbę, na prawym biodrze.

Osobowość Edytuj

Pan Braus wydaje się być osobą szanującą stare zwyczaje swojego plemienia. Jest dojrzałym ojcem. Przechowywał zapasy żywności na zimę i starał się odebrać je swojej córce, gdy ta podkradała jedzenie ze spiżarni. Mimo, iż wysoko cenił łowiecki styl życia swoich przodków, uświadomił sobie, że po ataku tytanów wielu ludzi straciło swoje domy, i że od teraz trzeba będzie odstąpić im dotychczasowe tereny polowań. Dał się poznać jako osoba rozsądna. Twierdził, że dla dobra ogółu powinien wraz z resztą mieszkańców swojej wioski zrezygnować z polowań na rzecz karczowania drzew, uprawy roli i hodowli koni. Tak samo jak swoja córka mówi z lokalnym, wiejskim akcentem.

Historia Edytuj

Sasha and her father in the anime.jpg

Pan Braus wyjaśnia Sashy dlaczego ubywa lasów i zwierząt

Pan Braus po raz pierwszy pojawił się we wspomnieniach Sashy, sprzed wstąpienia do wojska. Kłócił się wówczas z córką o to, aby nie podjadała mięsa z zapasów na zimę. Po nieudanej próbie odebrania jej jedzenia postanowił wyjaśnić Sashy, dlaczego tak ważne jest, aby oszczędzać jedzenie. Przypomniał, że po upadku muru Maria, wielu uchodźców przybyło na tereny za murem Rose. To właśnie ten napływ ludności był powodem ubytku lasów i zwierzyny, na którą polowali mieszkańcy wiosek, takich jak Dauper. Brał także pod uwagę porzucenie polowań na rzecz uprawy roli i hodowli koni oraz oddanie lasu pod pola uprawne dla nowo przybyłych ludzi. Zdenerwowana taką perspektywą Sasha uważała, że nikt nie ma prawa narzucać mieszkańcom wioski, jak mają żyć, a zwłaszcza obcy przybysze. Pan Braus rozumiał punkt widzenia córki, jednak zaznaczył, że "ten, kto odmawia pracy na rzecz stada, nie może liczyć na jego wdzięczność". Ostatecznie podjął decyzję, że najważniejsze dla niego jest przetrwanie rodzimego plemienia, nawet za cenę porzucenia dawnych zwyczajów. Rozgniewana Sasha nie potrafiła się z tym pogodzić. Niedługo po tym wydarzeniu opuściła wioskę i zaciągnęła się do wojska.

Fabuła Edytuj

Mr. Braus sees Sasha.jpg

Pan Braus i Sasha spotykają się po trzech latach

Trzy lata później, po rzekomym naruszeniu muru Rose, Sasha powróciła do swojej rodzinnej wioski, aby ostrzec mieszkańców przed zbliżającymi się tytanami. Po uratowaniu przed tytanem, małej dziewczynki zamieszkującej wioskę, Sasha napotkała swojego ojca wśród grupy ludzi jadących na koniach. Ten, zaskoczony szybko rozpoznał córkę i krzyknął do niej po imieniu. Pan Braus wyjaśnił, że wraz z pozostałymi jeździł po okolicy i rozdawał ludziom konie, aby mogli uciekać. Był zaskoczony, że dziecko, które odnaleźli uratowała właśnie Sasha. Z dumą i uśmiechem na twarzy pochwalił córkę, że wydoroślała.

Relacje Edytuj

  • Sasha Braus - Pan Braus bardzo kocha swoja córkę, lecz ta często wyprowadzała go z równowagi, jak w przypadku, gdy próbowała podjadać żywność ze wspólnych zapasów na zimę. Usłyszawszy od córki, że ta nie chce mieć do czynienia z nowymi przybyszami, uznał, że Sasha jest tchórzem i boi się nawiązać kontakt z ludźmi. Kiedy trzy lata później, spotkał ją ponownie był pod dużym wrażeniem faktu, że uratowała zagrożone dziecko, przyznając, że wydoroślała.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki