FANDOM

Pan Jaeger
(イェーガー, Yēgā)
Mr. Yeager
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Zawód Lekarz
Status personalny
Krewni Rodzina Jaeger
Status Aktywny
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Pan Jaeger (イェーガー, Yēgā) jest ojcem Fay i Grishy Jaegerów.

Wygląd Edytuj

Pan Jaeger jest mężczyzną w średnim wieku. Ma lekkie zmarszczki na czole, krótkie czarne włosy i okrągłe oczy. Nosi eleganckie ubranie z krawatem.

Osobowość Edytuj

Na pierwszy rzut oka, pan Jaeger to pełen szacunku wobec swojej historii i historii swojej rodziny, ale jednocześnie obawia się następstw płynących z tego. Wydawał się płaszczyć przed żołnierzami, którzy przyszli do jego domu, powiedzieć o tym, jak Fay i Grisha uciekli, by popatrzyć na sterowiec, a nawet nazwał swego syna głupcem.

Historia Edytuj

Do pana Jaegera przyszedł żołnierz, który próbował zatuszować przyczynę śmierci Fay. Uniżał się przed oficerem i zapewnił go, że ponownie będzie uczył swojego głupiego syna Grishę o złu, jakie wyrządzili ich przodkowie. Później pan Jaeger wyjaśnił Grishy historię ich przodków, starając się, by zrozumiał on konsekwencje nieposłuszeństwa. Po tym, Grisha wciąż próbował przekonać ojca, że żołnierz kłamał. Jednakże pan Jaeger ostro skarcił syna, mówiąc, że w ich żyłach płynie krew diabła i przestrzegł go, by nie sprawił, że jego rodzice podzielą los Fay, gdyż jedynym, co mogą zrobić, jest pozostanie w Strefie Liberio i wiedzenie skromnego, prostego i cichego życia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki