FANDOM

Pan Leonhart
(レオンハート, Reonhāto)
Mr. Leonhart
Płeć Mężczyzna
Urodziny 22 maja
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Status personalny
Krewni Rodzina Leonhart
Status Aktywny
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 23
Głosy
Japoński głos Unsho Ishizuka
Angielski głos Bill Jenkins
Nawet, jeśli cały świat Cię znienawidzi, twój tata jest zawsze po twojej stronie. Więc obiecaj mi... że kiedyś powrócisz do domu.

(do Annie) Atak Tytanów: Rozdział 33

Pan Leonhart (レオンハート, Reonhāto) jest ojcem oraz trenerem Annie Leonhart. Zawzięcie trenował swoją córkę stylu walki, w którym używa się w większości przypadków kopnięć, aby móc powalić cięższego od siebie przeciwnika. Wspomnienia jego próśb o przebaczenie sprawiły, że Annie zamknęła się w krysztale i wprowadziła w stan hibernacji, zanim Eren Jaeger zdołał ją schwytać.

Wygląd Edytuj

Pan Leonhart posiada nieco cofniętą linię włosów, które są w kolorze szarego blondu i zaczesane do tyłu. Został ukazany jako dość niski mężczyzna, lecz dobrze zbudowany, tak jak jego córka. Był widziany jedynie nosząc jasną kurtkę, białą bluzkę pod spodem oraz ciemne spodnie i buty.

Osobowość Edytuj

Sprawiał wrażenie wyjątkowo surowego trenera, nie pozwalając swojej córce na przerwy i krzycząc na nią w trakcie treningu. Jednakże, tuż przed odejściem Annie, zmienił swoją postawę i przeprosił ją, prosząc, aby pewnego dnia powróciła do domu, zapewniając ją, że zawsze jest po jej stronie.

Historia Edytuj

Na kilka lat przed upadkiem muru Maria, pan Leonhart uczył Annie stylu walki, polegającym na kopnięciach i używaniu siły w taki sposób, aby obrócić wagę przeciwnika przeciwko niemu.

Fabuła Edytuj

Young Annie and her father

Pan Leonhart przeprasza swoją córkę

Kiedy Annie próbowała uciec z Dystryktu Stohess w swojej formie tytana, przypomniały jej się wspomnienia, związane z jej ojcem. Znajdowali się obok drewnianej chaty, którą otaczało dużo drzew, a w ziemię było wbitych kilka worków treningowych. Jej ojciec przepraszał ją, mówiąc, że jest za późno, aby prosić ją o przebaczenie. Jednakże, pan Leonhart powiedział jej, że nawet jeśli cały świat ją znienawidzi i potraktuje jak wroga, on zawsze będzie po jej stronie. Poprosił ją również o złożenie obietnicy: aby kiedyś wróciła do domu.

To wspomnienie pobudziło jej zdolności utwardzania, które sprawiły, że zamknęła się w kryształowym kokonie, aby móc uniknąć przesłuchań, choć i tak później została schwytana i umieszczona w podziemiach pod nadzorem Korpusu Zwiadowczego.

Czekając na przybycie Korpusu Zwiadowczego do Dystryktu Shiganshina, Bertholdt wspomniał moment podczas bitwy o Trost, kiedy to Reiner Braun zmusił Annie, aby zabrała sprzęt do manewrów przestrzennych Marco Bodta, twierdząc, że udowodni to, że ona i jej ojciec, oczekujący na jej powrót do rodzinnego miasta, różnią się od "diabelskiej rasy" zamieszkującej Mury.

Relacje Edytuj

  • Annie Leonhart - Początkowo wydawał się być surowym i nieprzyjaznym ojcem dla Annie, choć z jakiegoś powodu zmienił później swoje zdanie, demonstrując miłość swojej córce, przez przytulenie jej ze łzami w oczach i zapewniając ją, że zawsze będzie po jej stronie. Ta reakcja zdawała się głęboko zaskoczyć Annie, co oznaczało, że zazwyczaj się tak nie zachowywał.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki