FANDOM

Pan Reiss
(レイス, Reisu)
Rod and Uri's father
Płeć Mężczyzna
Wzrost 13 m (forma tytana)
Gatunek Człowiek-Tytan
Status profesjonalny
Przynależność Rząd Królewski
Arystokracja
Zawód Król
Status personalny
Krewni Rodzina Fritz

Rodzina Reiss

Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Głosy
Ojcze... Powinniśmy po prostu wyeliminować wszystkich tytanów, teraz! Dlaczego?! Dlaczego nie możesz tego zrozumieć?!

(Uri do Pana Reissa) Atak Tytanów: Rozdział 68

Pan Reiss (レイス, Reisu) był biologicznym ojcem Roda i Uriego Reiss, a także dziadkiem Friedy i Historii Reiss. Był również jednym z członków rodziny Reiss, którzy posiadali Koordynat i jednym z prawdziwych królów ludzkości.

Wygląd Edytuj

Pan Reiss był mężczyzną w średnim wieku o sięgających szyi, podkręconych na końcach włosach i łysinie, którą mieli później po nim jego synowie. Miał także wąsy i krótką brodę. Podobnie jak jego poprzednicy, którzy odziedziczyli moc Pierwszego Króla, pan Reiss miał ciemne oczy o pustym spojrzeniu.

Historia Edytuj

Pan Reiss odziedziczył moc zwaną "Koordynatem" i pozycję króla od nieznanego członka rodziny Reiss w czasie specjalnego rytuału przekazania mocy. Kiedy został użytkownikiem "Koordynatu", odmówił uwolnienia ludzkości od tytanów, gdyż przejął także wolę Pierwszego Króla, który wierzył, że tytani muszą panować nad światem, by zapewnić mu prawdziwy pokój. Jego synowie, Uri i Rod Reiss wielokrotnie prosili go, by zmienił zdanie. Do tego stopnia, że Rod został nawet zamknięty za kratami przez próby przekonania ojca.

Succession Ceremony

Rod i Uri próbują zadecydować, kto przejmie "Koordynat"

W końcu nadszedł czas, w którym pan Reiss miał przekazać swoją moc i pozycję jednemu ze swoich synów. Podobnie jak poprzedni posiadacze "Koordynatu", pan Reiss został przykuty łańcuchami do ziemi, by zmieniony w tytana jego następca mógł go pożreć i powrócić do ludzkiej postaci. Uri zgłosił się na ochotnika, prosząc Roda, by się modlił. Po rytuale, gdy Rod spojrzał bratu w oczy, zauważył, że przejął on tę samą ideologię, jednocześnie uświadamiając sobie, iż Uri stał się bogiem.

Umiejętności Edytuj

Podobnie jak poprzedni posiadacze "Koordynatu" miał następujące umiejętności:

  • Manipulacja wspomnieniami: ta umiejętność jest powiązana z "Niezwyciężoną mocą" - "Koordynatem". Mógł manipulować wspomnieniami dowolnych osób, z wyjątkiem rodziny Ackermannów, arystokratycznych rodzin i rodów azjatyckich.

Forma tytana Edytuj

Pomimo że jego forma tytana nie została nigdy pokazana, pan Reiss posiadał te same, typowe zdolności dla tytanów i ludzi-tytanów.

  • Regeneracja: Jak wszyscy tytani miał umiejętność leczenia swoich ran. Był w stanie w ciągu kilku minut zregenerować obrażenia, które byłby śmiertelne dla zwykłych ludzi.
  • Zwiększona siła: Wszyscy ludzie-tytani mają zwiększoną siłę, nie tylko w porównaniu do zwykłych ludzi, ale także do tytanów.
  • "Niezwyciężona moc": Rod krótko wspomniał, że moc ta była wystarczająca, by pokonać tytanów. Nie wiadomo, czy udało mu się mistrzowsko opanować tę umiejętność, ale tak, jak pozostali wybrani członkowie rodziny Reiss uczestniczył w rytuale, by przejąc "Koordynat" od poprzednika.

Znane ofiary Edytuj