FANDOM

Pan Smith
(スミス, Sumisu)
Mr. Smith header
Płeć Mężczyzna
Urodziny 28 lutego
Wzrost 180 cm
Waga 86 kg
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Zawód Nauczyciel
Status personalny
Krewni Erwin Smith - syn (martwy)
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Pan Smith (スミス, Sumisu) był ojcem Erwina Smitha. To jego słowa zmotywowały Erwina do udowodnienia, że jego teoria o murach jest prawdziwa. Pracował jako nauczyciel.

Wygląd Edytuj

Pan Smith był wysokim i chudym, starszym mężczyzną z blond włosami, okularami o okrągłych szkłach, a także z zarostem i wąsami. Miał pokrytą zmarszczkami twarz. Podczas pracy nosił białą koszulę z podwiniętymi rękawami i ciemnoszare spodnie.

Osobowość Edytuj

Biorąc pod uwagę jego teorie na temat murów, pan Smith wydawał się być bardzo inteligentnym człowiekiem. Bardzo troszczył się o przyszłość swojego syna, dlatego dla jego dobra nie ujawnił swoich poglądów podczas lekcji historii, gdyż mogłoby to zaszkodzić mu i innym uczniom. Dopiero gdy sam rozmawiał z Erwinem, podzielił się z nim swoimi przypuszczeniami.

Historia Edytuj

Gdy Erwin był jeszcze dzieckiem, jego ojciec uczył w szkole w ich rodzinnym mieście. Pewnego dnia, podczas lekcji historii młody i bystry Erwin zadał mu pytanie. Pan Smith odpowiedział wymijająco i zakończył lekcję. Kiedy wrócili do domu, udzielił synowi prawdziwej odpowiedzi, opartej na jego przekonaniach. Wspomniał, że książki o historii, które wydawał rząd były pełne tajemnic i sprzeczności. Uważał, iż to prawie niemożliwe, by nie istniały żadne przekazywane z pokolenia na pokolenie, ustne przekazy o przeszłości ludzkości. Jedynym sposobem
Mr. Smith is tortured

Młody Djel Sanes torturuje ojca Erwina

na to, by pamięć o czasach sprzed murów przepadła, było w pewnym sensie zmienienie wspomnień ludzi.

Ze względu na naiwność Erwina, który wyjawił przypuszczenia swojego ojca innym dzieciom z miasta, żołnierze z żandarmerii dowiedzieli się o teoriach miejscowego nauczyciela. Potajemnie zaaresztowali go i torturowali przez to, co wiedział. Następnie pozostawili jego ciało w odległym mieście, by jego śmierć wyglądała na wypadek. To, iż pan Smith zmarł, zanim Erwin osiągnął odpowiedni wiek, by móc wstąpić do Korpusu Zwiadowczego, świadczy o tym, że żył na długo przed narodzinami Erena.

Relacje Edytuj

  • Erwin Smith - Pan Smith do tego stopnia ufał swojemu synowi, że wyjawił mu swoją teorię o murach. Niestety Erwin rozgłosił poglądy swojego ojca wśród innych dzieci z miasta. Wkrótce także dowiedziała się o tym żandarmeria, która przyczyniła się do śmierci pana Smitha.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki