FANDOM

Pan Springer
(スプリンガー, Supuringā)

Mr. Springer anime profile

Mr. Springer Titan anime

Płeć Mężczyzna
Urodziny 30 lipca
Gatunek Tytan (dawniej człowiek)
Status profesjonalny
Status personalny
Krewni Rodzina Springer
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 27
Głosy

Pan Springer (スプリンガー, Supuringā) był ojcem Conny'ego Springera i mieszkańcem wioski Ragako. Został zmieniony w tytana przez Tytana Zwierzęcego podczas rzekomego przełamania muru Rose.

Wygląd Edytuj

Człowiek Edytuj

Pan Springer był dość wysokim mężczyzną w średnim wieku. Miał krótkie, czarne włosy i zarost z wąsami. Został ukazany w formalnym ubraniu z krawatem.

Tytan Edytuj

Jako tytan, pan Springer zatrzymał prawie wszystkie cechy swojego dawnego wyglądu, choć po przemianie posiadał wymizerowaną klatkę piersiową i krótsze włosy. W tej formie, posiadał około 3 metrów wysokości.

Fabuła Edytuj

Pan Springer był jednym z tytanów zmienionych przez Tytana Zwierzęcego po walce pomiędzy Erenem a Annie w Dystrykcie Stohess.

Krótko po tym jak mieszkańcy wsi Ragako zostali przemienieni w tytanów, pan Springer w swojej bezmyślnej formie tytana wędrował po południowo-wschodnich obszarach muru Rose w celu odnalezienia pokarmu. Ostatecznie trafił do nowo wybudowanej wioski, gdzie znajdował się dom małej dziewczynki i jej matki, która nie mogła uciec z powodu złego stanu swoich nóg. Po obezwładnieniu kobiety, pan Springer zaczął pożerać jej nogi, podczas gdy jej straumatyzowana córka siedziała w kącie przez pewien czas, dopóki nie zjawiła się Sasha Braus, która asystowała przy ewakuacji muru Rose i próbowała zabić tytana. Jednakże, miała pod ręką jedynie zwykłą siekierę do rąbania drewna, która okazała się być nieefektywną bronią, co doprowadziło Sashę do ostateczności, w której zabrała ze sobą dziewczynkę i uciekła z wioski.

Pan Springer zaczął podążać za Sashą i dziewczynką, aż do końca wioski, gdzie Sasha skonfrontowała się z tytanem, jednocześnie mówiąc dziewczynce, aby uciekała. Za pomocą swojego łuku i strzał, Sasha usiłowała oślepić tytana. Udało jej się przebić jedno oko, lecz pozostałe strzały okazały się być nietrafne, co sprawiło, że dziewczynie pozostała zaledwie jedna strzała. Podejmując ogromne ryzyko, Sasha wyrzuciła z rąk łuk i wbiła strzałę w drugie oko tytana, używając krwi z nóg kobiety do ucieczki z uścisku pana Springera, kiedy wylądowała naprzeciwko jego ciała.

Nie wiadomo co stało się z tytanem pana Springera po byciu oślepionym przez Sashę, lecz prawdopodobnie został zabity przez Korpus Zwiadowczy, tuż zanim mur Rose został ogłoszony jako "oczyszczony" z tytanów.

Znane ofiary Edytuj

  • Jedna, nienazwana mieszkanka obszarów muru Rose (nieumyślnie, jako bezmyślny tytan)

Nieudane próby Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Choć nie potwierdzono zarówno w mandze, jak i w anime powiązania pomiędzy panem Springerem a 3-metrowym tytanem, który zaatakował Sashę Braus, design z produkcji drugiego sezonu Shingeki no Kyojin, początkowo zidentyfikował tego tytana jako "Ojca Conny'ego" (コニーの父, Konī no chichi).
  • Obchodzi urodziny tego samego dnia, co Gunther Schultz.