FANDOM

Pan Springer
(スプリンガー, Supuringā)
Płeć Mężczyzna
Urodziny 30 lipca
Gatunek Tytan (dawniej człowiek)
Status profesjonalny
Status personalny
Krewni Rodzina Springer
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 27
Głosy

Pan Springer (スプリンガー, Supuringā) był ojcem Conny'ego Springera i mieszkańcem wioski Ragako. Został zmieniony w tytana przez Tytana Zwierzęcego podczas rzekomego przełamania muru Rose.

Wygląd Edytuj

Człowiek Edytuj

Pan Springer był dość wysokim mężczyzną w średnim wieku. Miał krótkie, czarne włosy i zarost z wąsami. Został ukazany w formalnym ubraniu z krawatem.

Tytan Edytuj

Jako tytan, pan Springer zatrzymał prawie wszystkie cechy swojego dawnego wyglądu, choć po przemianie posiadał wymizerowaną klatkę piersiową i krótsze włosy. W tej formie, posiadał około 3 metrów wysokości.

Fabuła Edytuj

Pan Springer był jednym z tytanów zmienionych przez Tytana Zwierzęcego po walce pomiędzy Erenem a Annie w Dystrykcie Stohess.

Krótko po tym jak mieszkańcy wsi Ragako zostali przemienieni w tytanów, pan Springer w swojej bezmyślnej formie tytana wędrował po południowo-wschodnich obszarach muru Rose w celu odnalezienia pokarmu. Ostatecznie trafił do nowo wybudowanej wioski, gdzie znajdował się dom małej dziewczynki i jej matki, która nie mogła uciec z powodu złego stanu swoich nóg. Po obezwładnieniu kobiety, pan Springer zaczął pożerać jej nogi, podczas gdy jej straumatyzowana córka siedziała w kącie przez pewien czas, dopóki nie zjawiła się Sasha Braus, która asystowała przy ewakuacji muru Rose i próbowała zabić tytana. Jednakże, miała pod ręką jedynie zwykłą siekierę do rąbania drewna, która okazała się być nieefektywną bronią, co doprowadziło Sashę do ostateczności, w której zabrała ze sobą dziewczynkę i uciekła z wioski.

Pan Springer zaczął podążać za Sashą i dziewczynką, aż do końca wioski, gdzie Sasha skonfrontowała się z tytanem, jednocześnie mówiąc dziewczynce, aby uciekała. Za pomocą swojego łuku i strzał, Sasha usiłowała oślepić tytana. Udało jej się przebić jedno oko, lecz pozostałe strzały okazały się być nietrafne, co sprawiło, że dziewczynie pozostała zaledwie jedna strzała. Podejmując ogromne ryzyko, Sasha wyrzuciła z rąk łuk i wbiła strzałę w drugie oko tytana, używając krwi z nóg kobiety do ucieczki z uścisku pana Springera, kiedy wylądowała naprzeciwko jego ciała.

Nie wiadomo co stało się z tytanem pana Springera po byciu oślepionym przez Sashę, lecz prawdopodobnie został zabity przez Korpus Zwiadowczy, tuż zanim mur Rose został ogłoszony jako "oczyszczony" z tytanów.

Znane ofiary Edytuj

  • Jedna, nienazwana mieszkanka obszarów muru Rose (nieumyślnie, jako bezmyślny tytan)

Nieudane próby Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Choć nie potwierdzono zarówno w mandze, jak i w anime powiązania pomiędzy panem Springerem a 3-metrowym tytanem, który zaatakował Sashę Braus, design z produkcji drugiego sezonu Shingeki no Kyojin, początkowo zidentyfikował tego tytana jako "Ojca Conny'ego" (コニーの父, Konī no chichi).
  • Obchodzi urodziny tego samego dnia, co Gunther Schultz.