FANDOM

Pani Jaeger
(イェーガー, Yēgā)
Mrs. Yeager
Płeć Kobieta
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Status personalny
Krewni Rodzina Jaeger
Status Aktywna
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Pani Jaeger (イェーガー, Yēgā) jest matką Fay i Grishy Jaegerów i żoną pana Jaegera.

Wygląd Edytuj

Pani Jaeger często wygląda na zmęczoną. Ma także lekkie zmarszczki wokół oczu i ust. Ma nieułożone ciemne włosy i ciemne oczy. Nosi jasną koszulę, a gdy jest w domu, zazwyczaj zakłada fartuch, a przebywając poza domem, nosi obowiązkową eldiańską opaskę na ramię.

Osobowość Edytuj

Jest poważną kobietą, która bardzo martwi się o swoje dzieci. Gdy dowiedziała się o śmierci swojej córki Fay, była przytłoczona ze smutku, nie była w stanie mówić i płakała rzewnymi łzami. Po śmierci Fay pani Jaeger wydaje się mniej zajęta obowiązkami prowadzenia domu.

Historia Edytuj

Pani Jaeger po raz pierwszy pojawiła się, gdy przestrzegała swoje dzieci, by były ostrożne. Później do niej i jej męża przyszedł żołnierz, który wyjaśnił im okoliczności śmierci Fay. Po stracie córki pani Jaeger pogrążyła się w żalu i smutku.

Rodzina Jaegerów przeżyła kolejną tragedię w roku 832, gdy Grisha został aresztowany przez Służbę Bezpieczeństwa Publicznego. Podczas pojmania Grishy pani Jaeger płakała u boku męża. Prawdopodobnie ze względu na prosty styl życia państwa Jaegerów, cieszą się oni długim życiem.

Fabuła Edytuj

W roku 854, dwie dekady po aresztowaniu Grishy, starsze już małżeństwo Jaegerów powitało swojego wnuka Zeke, który powrócił do domu po zakończeniu wojny Marley z Sojuszem Bliskowschodnim.