FANDOM

Pani Reiss
(レイス, Reisu)
LadyReiss.png
Płeć Kobieta
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Rząd Królewski
Arystokracja
Status personalny
Krewni Rod Reiss - mąż (martwy)
Frieda Reiss - córka (martwa)
Dirk Reiss - syn (martwy)
Ulklin Reiss - syn (martwy)
Florian Reiss - córka (martwa)
Abel Reiss - córka (martwa)
Uri Reiss - szwagier (martwy)
Pan Reiss - teść (martwy)
Historia Reiss - pasierbica
Status Martwa
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Pani Reiss (レイス, Reisu) była żoną Roda Reiss oraz biologiczną matką Friedy, Ulklina, Dirka, Florian i Abel Reiss. Była także macochą Historii Reiss.

Wygląd Edytuj

Pani Reiss była starszą kobietą, posiadają długie, blond włosy zaczesane do tyłu i zmarszczki na swojej twarzy. Najczęściej nosiła prostą białą szatę z białą sukienką, posiadającą dekolt w szpic, czarny pasek i białe sandały, czyli standardowy strój kobiecych członków rodziny Reiss, noszony podczas rodzinnych spotkań. Tak jak większość swojej rodziny (z wyjątkiem Ulklina i Friedy) była dość niską osobą; była zaledwie kilka centymetrów niższa od swojego męża.

Osobowość Edytuj

Niewiele wiadomo na temat jej osobowości, lecz wydawała się być kochającą i troskliwą matką dla swoich dzieci, co dowodzi jej poświęcenie życia, aby ratować swoją córkę, Florian przed Grishą Jaegerem.

Fabuła Edytuj

Na kilka lat przed 845 rokiem, pani Reiss prawdopodobnie odkryła, że jej mąż zdradził ją ze służącą rodziny, Almą i zmusiła go, aby odesłał ją do domu. Nie wiadomo jednak, czy wiedziała o tym, że kobieta ma dziecko z jej mężem oraz co sądziła ma temat swojej pasierbicy, Historii. W 842 roku, była świadkiem śmierci Uriego Reiss, który przekazał moc Pierwszego Króla Friedzie Reiss. Gdy Frieda w swojej formie tytana, próbowała pożreć wuja, kobieta płakała, znajdując się tuż obok swojego męża i pozostałych członków rodziny, włączając w to najmłodsze dziecko z rodziny, Florian.

W 845 roku, czyli w dzień upadku muru Maria, Grisha Jaeger odwiedził kaplicę rodziny Reiss. Tam kobieta była widziana, próbując uspokoić swoją córkę Florian, która kurczowo się jej trzymała. Kiedy Friedzie nie udało się powstrzymać Grishy, który przejął jej moc i odebrał życie, mężczyzna zaczął zabijać pozostałych członków rodziny w swojej formie tytana, włączając w to panią Reiss. Według Roda, została zmiażdżona, gdy Grisha na nią nadepnął, przy czym także pozbawił życia Florian, którą kobieta starała się chronić.

Relacje Edytuj

  • Rod Reiss - Żywiła do niego pewne uczucia, czego dowodzi moment, gdy trzymała się ramienia Roda, w chwili śmierci Uriego. Nie wiadomo jednak czy Rod czuł to samo względem niej, gdyż wspomniał, że Alma była jedyną osobą, która była w stanie go zrozumieć. Kobieta jednak nie lubiła, gdy mężczyzna był w towarzystwie Almy.
  • Alma - Pani Reiss wydawała się nie przepadać za swoją służącą. Po odkryciu, że Alma nawiązała romans z Rodem, prawdopodobnie namówiła lub zmusiła swojego męża, aby usunął ją z gospodarstwa rodziny Reiss, odkąd Rod konsekwentnie kochał Almę, myśląc o niej jak o jedynej osobie, która jest w stanie go zrozumieć. Możliwe, że to również przez panią Reiss Rod zwolnił Almę i umieścił ją i jej rodziców w jednym z gospodarstw rodziny, gdy kobieta okazała się być w ciąży.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki