FANDOM

Pani Springer
(スプリンガー, Supuringā)

Ms. Springer anime profile

Ms Springer Titan anime

Płeć Kobieta
Urodziny 1 grudnia
Gatunek Tytan (dawniej człowiek)
Status profesjonalny
Zawód Gospodyni domowa
Status personalny
Krewni Rodzina Springer
Status Aktywna
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 27
Głosy

Pani Springer (スプリンガー, Supuringā) jest matką Conny'ego Springera i mieszkanką wioski Ragako. Została zmieniona w tytana przez Zeke'a podczas rzekomego przełamania muru Rose.

Wygląd Edytuj

Człowiek Edytuj

W swojej ludzkiej formie, pani Springer była kobietą w średnim wieku o jasnych, bursztynowych oczach i twarzy pokrytej łagodnymi zmarszczkami. Miała długie włosy w kolorze ciemnego blondu, które zazwyczaj związywała w elegancki kok. Była jedynie widziana nosząc jasną sukienkę z krótkim kołnierzykiem na portrecie ze swoim mężem. Posiada również duże, jasne oczy, które wydają się być głęboko osadzone ze względu na wiek. Jej wyraz twarzy był zazwyczaj pokorny i monotonny.

Tytan Edytuj

Jako tytan, pani Springer posiada dużą głowę z szeroko otwartymi ustami i dużymi bursztynowymi oczami. Posiada średniej długości włosy w kolorze ciemnego blondu zwisające z góry, ze względu na jej pozycję uziemionego tytana. Jej tułów posiada trójkątny kształt i cienką skórę, która odsłania większość jej żeber, ukazując nawet te odkryte. Jej ręce i nogi są niesamowicie małe i chude, ukazujące zarys jej kości. Ze względu na jej dużą głowę i ciało z niedorozwiniętymi kończynami, nie jest w stanie poruszyć się ze swojego domu, przez co jest zmuszona stale leżeć na jego ruinach, odkąd została przemieniona w tytana.

Osobowość Edytuj

Choć pani Springer została na swoim portrecie ukazana jako spokojna i pokorna kobieta, jako tytan wygląda dość entuzjastycznie. Pomimo strachu przed koszmarem przemiany w tytana, była na tyle zdolna, aby przeciwstawić się mocy i wypowiedzieć "Witaj z powrotem" do Conny'ego, widząc go w wiosce i ciesząc się, że jej syn przeżył po tym, jak tytani pojawili się na terenie muru Rose.

Fabuła Edytuj

Relacje Edytuj

  • Conny Springer - Kobieta bardzo kocha swojego syna i wspierała jego marzenia o dołączeniu do Korpusu Żandarmerii, gdy ten opuścił Ragako. Nawet w swojej formie tytana, była w stanie wymamrotać "Witaj z powrotem" do Conny'ego, widząc go w wiosce i ciesząc się, że jej syn przeżył po tym jak tytani pojawili się na terenie muru Rose.

Ciekawostki Edytuj

  • Dzięki odkryciu pani Springer, Hange była w stanie dobrze wywnioskować, iż tytani byli niegdyś ludźmi, którzy zostali przemieni w nieznany sposób.