FANDOM

Nick
(ニック, Nikku)
Pastor Nick character image
Płeć Mężczyzna
Wzrost 192 cm
Waga 72 kg
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Kult Murów
Zawód Pastor
Status personalny
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 1
Głosy
Japoński głos Tomohisa Asō
Angielski głos Francis Henry
Mam dość tych bluźnierstw! Wy wstrętne insekty! Mur Rose został nam podarowany przez Pana i żaden człowiek nie ma prawa go okaleczać!

(do kupców) Atak Tytanów: Rozdział 19

Nick (ニック, Nikku) często formalnie znany jako Pastor Nick (ニック司祭, Nikku Shisai) był wiernym Kultu Murów, religii, która czci Mury, uznając je za święte.

Wygląd Edytuj

Nick był bardzo wysokim mężczyzną o ciemnych włosach. Nosił szaty kapłana, a na szyi łańcuch z doczepionymi podobiznami patronek murów, oprawionych w srebro. Wydawał się być również człowiekiem w kwiecie wieku, gdyż miał liczne zmarszczki na swojej twarzy.

Osobowość Edytuj

Nick był człowiekiem bezgranicznie oddanym swoim ideom. Nie przyjmował do siebie innej prawdy od tej, którą sam wyznaczał i zarazem głosił swoim zwolennikom. Powierzchownie wydawał się być szaleńcem, obsesyjnie wpajającym swe doktryny słabemu społeczeństwu. Było to jest to jednak spowodowane nieprzychylną przeszłością, w której Pastor jako dziecko wielokrotnie był świadkiem pijaństwa nie tylko obywateli Murów, ale także własnych rodziców, których tych nałóg zabił. Nieustanne widoki płynnego grzechu w dalszym życiu sprawiły, iż Pastor Nick obrał sobie za misję nawracanie ludzi.  

Historia Edytuj

Nick twierdził, iż stracił swoją rodzinę przez uzależnienie od alkoholu.

Jako lider kultu, Nick użył swoich wpływów, aby nie dopuścić do jakichkolwiek modyfikacji Murów, od całkowitego zakrycia bram, aż nawet do zamontowania armat na górze. Choć oficjalnie uważał za bluźnierstwo dla ludzi, którzy chcą "okaleczyć" Mury, prawdziwym powodem było zredukowanie ryzyka odkrycia tytanów znajdujących się wewnątrz Murów w czasie renowacji.

Fabuła Edytuj

Pokazany w anime Pastor niczego wielkiego nie wnosi do fabuły. Widzimy go na sali rozpraw, na której stawił się, by zlinczować Erena i skazać go na egzekucję. Dopiero w mandze jego postać jest bardziej rozbudowana i można dowiedzieć się, iż stoi za intrygą wmurowania tytanów w Mury, za którymi znajduje się jego sekta. To sprawia, że dowiedziawszy się o tym jako pierwsza - Hange, straszy go nie tylko śmiercią, ale i zaangażowaniem wszystkich sił w ukaraniu jego postępku. Mniej pobłażliwy w tej kwestii jest Kapral Levi, który nie szczędzi mu bezczelnych docinek, a nawet gróźb bronią, poprzedzonych żartami przesyconymi czarnym humorem. 

Umiejętności Edytuj

Statystyki: Nick
Elastyczność
1/10
Inicjatywa
2/10
Powaga
3/10
Słaba wola
8/10
Wiara
11/10

Więcej z Fandomu

Losowa wiki