FANDOM

Nick
(ニック, Nikku)
Pastor Nick character image.png
Płeć Mężczyzna
Wzrost 192 cm
Waga 72 kg
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Kult murów
Status personalny
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 1
Głosy
Japoński głos Tomohisa Asō
Angielski głos Francis Henry

Pastor Nick (ニック, Nikku) - Duchowny lokalnej religii. Twierdzi, że Mury są święte. Oddaje im hołd wraz ze swoimi sympatykami.

Wygląd Edytuj

Pastor Nick jest wysokim mężczyzną o ciemnych włosach. Nosi szaty kapłana, a na szyi łańcuch z doczepionymi podobiznami patronek murów, oprawionych w srebro. Nie wyróżnia się niczym specjalnym. Z wyglądu jest klasycznym duchownym.

Osobowość Edytuj

Jest to człowiek bezgranicznie oddany swoim ideom. Nie przyjmuje do siebie innej prawdy od tej, którą sam wyznacza i zarazem głosi swoim zwolennikom. Powierzchownie wydaje się być szaleńcem, obsesyjnie wpajającym swe doktryny słabemu społeczeństwu, jest to jednak spowodowane nieprzychylną przeszłością, w której Pastor jako dziecko wielokrotnie był świadkiem pijaństwa nie tylko obywateli Murów, ale także własnych rodziców, których nałóg zabił. Nieustanne widoki płynnego grzechu w dalszym życiu sprawiły, iż Pastor Nick obrał sobie za misję nawracanie ludzi.  

Fabuła Edytuj

Pokazany w anime Pastor niczego wielkiego nie wnosi do fabuły. Widzimy go na sali rozpraw, na której stawił się, by zlinczować Erena i skazać go na egzekucję. Dopiero w mandze jego postać jest bardziej rozbudowana i można dowiedzieć się, iż stoi za intrygą wmurowania tytanów w Mury, za którymi znajduje się jego sekta. To sprawia, że dowiedziawszy się o tym jako pierwsza - Hange, straszy go nie tylko śmiercią, ale i zaangażowaniem wszystkich sił w ukaraniu jego postępku. Mniej pobłażliwy w tej kwestii jest Kapral Levi, który nie szczędzi mu bezczelnych docinek, a nawet gróźb bronią, poprzedzonych żartami przesyconymi czarnym humorem. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki