FANDOM

Peaure
(ピュレ, Pyure)
Peaure
Płeć Mężczyzna
Urodziny 28 lutego
Wzrost 173 cm
Waga 62 kg
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Gazety Berg
Zawód Dziennikarz
Status personalny
Status Aktywny
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Peaure (ピュレ, Pyure) jest dziennikarzem. Pracuje w redakcji Gazety Berg w Dystrykcie Stohess. Często współpracuje z doświadczonym dziennikarzem Royem. Peaure chciał zmienić stan agencji prasowej, która w obrębie murów szerzyła propagandę monarchii.

Wygląd Edytuj

Peaure jest młodym mężczyzną z krótkimi czarnymi włosami. Często nosi czapkę i okulary w grubych oprawkach. Jego ubiór składa się z białej koszuli, czarnej kamizelki i spodni tego samego koloru.

Fabuła Edytuj

Peaure po raz pierwszy pojawił się, gdy z wraz z Royem badał następstwa walki pomiędzy zwiadowcami a oddziałem specjalnym Korpusu Żandarmerii w Dystrykcie Stohess. Zauważył, że oddział specjalny żandarmerii działa odrębnie od Korpusu Żandarmerii. Jednakże szybko przerwał mu Roy, gdyż na żądanie Nile'a Doka agencja prasowa nie miała pozwolenia na publikowanie raportów o oddziale specjalnym żandarmerii i sprzęcie przeciwpiechotnym.

Moblit grabs Beaure

Moblit łapie Peaure'a

Następnie Peaure pojawił się wewnątrz budynku redakcji Gazety Berg, przeglądając raport o walce. Po przeczytaniu treści propagandowych mijających się z prawdą zapytał Roya, dlaczego został dziennikarzem. Gdy Roy tłumaczył się, Peaure nagle dostrzegł Hange Zoë, która podsłuchała ich konwersację. Kiedy Hange rozmawiała z Royem, młody dziennikarz szybko zaczął sporządzać notatki, ale został natychmiast powstrzymany przez Moblita Bernera, który wykręcił mu rękę.

Po uratowaniu Flegela Reevesa przez Hange i Moblita, Peaure i Roy siedzieli w ukryciu, każdy z notatnikiem w dłoniach. Peaure zachęcił Roya do pisania o prawdzie i ujawnienia działań oddziału specjalnego żandarmerii, lecz mężczyzna odmówił, obawiając się zagrożenia życia. W odpowiedzi Peaure gwałtownie potrząsnął swoim dawnym mentorem, mówiąc, że monarchii nie interesują ludzie żyjący w obrębie murów, a gdyby tytani się przerwali mury i się dostali, władza pozwoliłaby jego rodzinie zginąć. To wystarczyło, by przekonać Roya, by zaczął ujawniać społeczeństwu prawdę.

Po odzyskaniu muru Maria Peaure i Roy spotkali się z Hange i Leviem i rozmawiali o informacjach, które dopiero co zostały ujawnione opinii publicznej. Peaure skomentował czyny 145. Króla i plany Marley co do zapanowania nad wyspą. Następnie zaczął zastanawiać się nad wiarygodnością ujawnionych przez nich wieści.