FANDOM

Pieck
(ピーク, Pīku)

Pieck

Quadrupedal Titan

Płeć Kobieta
Urodziny 5 sierpnia
Wzrost 155 cm (w formie ludzkiej)
4 m (na czworakach w formie tytana)
Waga 42 kg
Gatunek Człowiek-Tytan
Status profesjonalny
Przynależność Wojsko Marley
Zawód Wojownik
Status personalny
Krewni Nienazwany ojciec
Status Aktywna
Pierwsze wystąpienie
Głosy
Minęły dwa miesiące, odkąd ostatni raz byłam w swojej ludzkiej formie. Zapomniałam jak się chodzi na dwóch nogach i za każdym razem, to się dzieje.

(do Reinera) Atak Tytanów: Rozdział 93

Pieck (ピーク, Pīku) jest eldiańskim wojownikiem w służbie rządu Marley.

Wygląd Edytuj

Ludzka forma Edytuj

Pieck jest dorosłą, niską, młodą kobietą o długich czarnych włosach, które zazwyczaj nosi w nieładzie. Ma spokojne spojrzenie. Nosi długi płaszcz i spódnicę, która sięga jej do kostek, a także obowiązkową dla przedstawicieli Eldia żyjących na terenie Marley, opaskę na lewym ramieniu. Ostatnio Pieck chodzi o kuli, gdyż nie wróciła jeszcze do pełnej sprawności po spędzeniu dwóch miesięcy w swoim ciele czworonożnego tytana.

Forma tytana Edytuj

W swojej formie tytana Pieck ma 4 m wysokości i porusza się na czterech kończynach. Jej długi i płaski tułów umożliwia łatwe zapakowanie rzeczy na jej plecy. Ma wydłużoną twarz z niskim czołem, szerokimi ustami i dużym nosem.

Fabuła Edytuj

Po przemianie Zeke i jego armii, Pieck szła pośród innych tytanów, niosąc beczki i skrzynie, które były przywiązane do jej pleców. Kiedy Erwin Smith zobaczył to, wysnuł teorię, że jej tytan jest inteligentny, a jego zadaniem były zwiady i ostrzeżenie Reinera przed zbliżającymi się żołnierzami Korpusu Zwiadowczego.

Erwin miał rację. Pieck obserwowała zwiadowców zmierzających w stronę Dystryktu Shiganshina. Kiedy Zeke rozmawiał z Reinerem i Bertholdtem, Pieck ostrzegła ich, mówiąc o tym, że zbliżają się żołnierze Korpusu Zwiadowczego.

The Quadrupedal Titan snatches Zeke

Pieck porywa Zeke

Po rozpoczęciu bitwy ze zwiadowcami Pieck pomagała Zeke. Dostarczała mu kamienie, by ten mógł ciskać nimi w żołnierzy Korpusu Zwiadowczego.

Po tym, jak Zeke zmasakrował ostatnią falę nacierających na niego zwiadowców, Levi Ackermann brutalnie zaatakował go, a następnie wydostał go z karku jego formy tytana. Obezwładnił wroga, by jakikolwiek żyjący żołnierz mógł zażyć serum, pożreć Zeke i przejąć jego moc. Ku zaskoczeniu Levia, Pieck zaatakowała go od tyłu i chwyciła w paszczę swojego przywódcę. Kapitan Ackermann z trudem próbował gonić uciekinierów. Czworonożny tytan oddalił się z Zeke, który rozkazał pozostałym tytanom, którzy byli w pobliżu, zabić Levia. Zdeterminowany mężczyzna zaczął atakować tytanów, przyrzekając, że dotrzyma obietnicy złożonej Erwinowi.

Pieck pojawiła się w Shiganshinie z Zeke na swoim grzbiecie. Szybko skierowała się w stronę Erena Jaegera, który siedział na dachu i trzymał pojmanego Bertholdta Hoovera.

Jean saves Hange from the Quad Titan

Pieck atakuje Hange

Czworonóg zatrzymał się, by jego przywódca i Eren mogli porozmawiać. W tym czasie Zeke wyjawił Erenowi, że zna jego ojca - Grishę Jaegera. Zanim jednak zdążył przejść do szczegółów, na szczycie muru pojawił się Levi, który następnie zeskoczył z muru, by ich dogonić. Po tym, na rozkaz Zeke, Pieck uciekła.

Po zlokalizowaniu Reinera, Pieck niespodziewanie zjawiła się i rzuciła na Hange Zoë, próbując zgnieść ją w pysku. Jednakże Jeanowi w porę udało się ją odepchnąć. Hange szybko wstała z ostrzami gotowymi do ataku. Była w szoku, gdy spostrzegła, że Tytan Czworonożny trzyma w paszczy jej zakładnika - Reinera. Następnie zaczął uciekać. Conny Springer próbował go ścigać, ale Hange rozkazała mu przestać, gdyż z powodu niskiego poziomu gazu do manewrów, mogłoby się to źle dla niego skończyć. Gdy Levi, Eren i Mikasa Ackermann debatowali nad tym, kto otrzyma serum i pożre pokonanego Bertholdta, Erwin czy Armin Arlelt, Pieck wraz z Zeke i Reinerem wspiął się na szczyt muru Maria i się rozglądał.

Znane ofiary Edytuj

Pośrednio Edytuj

Nieudane próby Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Original Pieck design

Pierwotna wersja wyglądu Pieck

  • Spośród kobiet posiadających moc przemiany w tytana, Pieck jest jedyną osobą, której forma tytana z wyglądu przypomina mężczyznę.
  • Wprowadzając do fabuły Tytana Czworonożnego, Hajime Isayama początkowo zamierzał nadać jego ludzkiej formie wygląd mężczyzny w średnim wieku. Później, jednak zmienił zdanie tworząc projekt postaci Pieck jako młodej kobiety.