FANDOM

Minęły dwa miesiące, odkąd ostatni raz byłam w swojej ludzkiej formie. Zapomniałam jak się chodzi na dwóch nogach i za każdym razem, to się dzieje.— (do Reinera) Atak Tytanów: Rozdział 93

Pieck (ピーク, Pīku) jest eldiańskim wojownikiem w służbie rządu Marley. Jest obecną posiadaczką mocy Tytana Czworonożnego.

Wygląd Edytuj

Ludzka forma Edytuj

Pieck jest niską, młodą kobietą o długich czarnych włosach, które zazwyczaj nosi w nieładzie. Ma spokojne spojrzenie. Nosi długi płaszcz i spódnicę, która sięga jej do kostek i czarne sznurowane buty za kostkę. Ma także obowiązkową dla przedstawicieli Eldia żyjących na terenie Marley, opaskę na lewym ramieniu. Od czasu zakończenia wojny pomiędzy Marley a Sojuszem Bliskowschodnim Pieck chodzi o kuli, gdyż nie wróciła jeszcze do pełnej sprawności po spędzeniu dwóch miesięcy w swoim ciele czworonożnego tytana, co jak sam sama określiła, często jej się przytrafia. Jednakże czasem, gdy wokoło niej nie ma zbyt wielu osób, Pieck chodzi na czworaka, ponieważ twierdzi, że jest to dla niej bardziej naturalne.

Gdy Pieck była młodsza, wiązała swoje włosy w kitkę.

Forma tytana Edytuj

W swojej formie tytana Pieck ma 4 m wysokości i porusza się na czterech kończynach. Jej długi i płaski tułów umożliwia łatwe zapakowanie rzeczy na jej plecy. Ma wydłużoną twarz z niskim czołem, szerokimi ustami i dużym nosem. Ma krótkie czarne włosy i nie ma wyraźnych kobiecych cech wyglądu. Podczas walk, gdy Pieck jest w swojej formie tytana, często nosi zaprojektowany specjalnie dla niej ekwipunek - hełm i specjalne działa dla jednostki pancernej, które nosi na plecach.

Fabuła Edytuj

Po przemianie Zeke i jego armii, Pieck szła pośród innych tytanów, niosąc beczki i skrzynie, które były przywiązane do jej pleców. Kiedy Erwin Smith zobaczył to, wysnuł teorię, że jej tytan jest inteligentny, a jego zadaniem były zwiady i ostrzeżenie Reinera przed zbliżającymi się żołnierzami Korpusu Zwiadowczego.

Erwin miał rację. Pieck obserwowała zwiadowców zmierzających w stronę Dystryktu Shiganshina. Kiedy Zeke rozmawiał z Reinerem i Bertholdtem, Pieck ostrzegła ich, mówiąc o tym, że zbliżają się żołnierze Korpusu Zwiadowczego.

The Quadrupedal Titan snatches Zeke

Pieck porywa Zeke

Po rozpoczęciu bitwy ze zwiadowcami Pieck pomagała Zeke. Dostarczała mu kamienie, by ten mógł ciskać nimi w żołnierzy Korpusu Zwiadowczego.

Po tym, jak Zeke zmasakrował ostatnią falę nacierających na niego zwiadowców, Levi Ackermann brutalnie zaatakował go, a następnie wydostał go z karku jego formy tytana. Obezwładnił wroga, by jakikolwiek żyjący żołnierz mógł zażyć serum, pożreć Zeke i przejąć jego moc. Ku zaskoczeniu Levia, Pieck zaatakowała go od tyłu i chwyciła w paszczę swojego przywódcę. Kapitan Ackermann z trudem próbował gonić uciekinierów. Czworonożny tytan oddalił się z Zeke, który rozkazał pozostałym tytanom, którzy byli w pobliżu, zabić Levia. Zdeterminowany mężczyzna zaczął atakować tytanów, przyrzekając, że dotrzyma obietnicy złożonej Erwinowi.

Pieck pojawiła się w Shiganshinie z Zeke na swoim grzbiecie. Szybko skierowała się w stronę Erena Jaegera, który siedział na dachu i trzymał pojmanego Bertholdta Hoovera.

Jean saves Hange from the Quad Titan

Pieck atakuje Hange

Czworonóg zatrzymał się, by jego przywódca i Eren mogli porozmawiać. W tym czasie Zeke wyjawił Erenowi, że zna jego ojca - Grishę Jaegera. Zanim jednak zdążył przejść do szczegółów, na szczycie muru pojawił się Levi, który następnie zeskoczył z muru, by ich dogonić. Po tym, na rozkaz Zeke, Pieck uciekła.

Po zlokalizowaniu Reinera, Pieck niespodziewanie zjawiła się i rzuciła na Hange Zoë, próbując zgnieść ją w pysku. Jednakże Jeanowi w porę udało się ją odepchnąć. Hange szybko wstała z ostrzami gotowymi do ataku. Była w szoku, gdy spostrzegła, że Tytan Czworonożny trzyma w paszczy jej zakładnika - Reinera. Następnie zaczął uciekać. Conny Springer próbował go ścigać, ale Hange rozkazała mu przestać, gdyż z powodu niskiego poziomu gazu do manewrów, mogłoby się to źle dla niego skończyć. Gdy Levi, Eren i Mikasa Ackermann debatowali nad tym, kto otrzyma serum i pożre pokonanego Bertholdta, Erwin czy Armin Arlelt, Pieck wraz z Zeke i Reinerem wspiął się na szczyt muru Maria i się rozglądał.

Znane ofiary Edytuj

Pośrednio Edytuj

Nieudane próby Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Original Pieck design

Pierwotna wersja wyglądu Pieck

  • Spośród kobiet posiadających moc przemiany w tytana, Pieck jest jedyną osobą, której forma tytana z wyglądu przypomina mężczyznę.
  • Wprowadzając do fabuły Tytana Czworonożnego, Hajime Isayama początkowo zamierzał nadać jego ludzkiej formie wygląd mężczyzny w średnim wieku. Później, jednak zmienił zdanie tworząc projekt postaci Pieck jako młodej kobiety.