FANDOM

Pierwsza walka
(初陣, Uijin)
Odcinek 5.png
Premiera 4.05.2013
Oparty na rozdziałach mangi Pierwsze starcie
Następny odcinek Świat oczyma małej dziewczynki
Poprzedni odcinek W noc ukończenia szkolenia
Opening Feuerroter Pfeil und Bogen
Ending Utsukushiki Zankoku na Sekai

Pierwsza walka (初陣, Uijin) jest piątym odcinkiem serii Shingeki no Kyojin.

Opis Edytuj

W 850 roku Tytan Kolosalny pojawia się ponownie. Eren Jaeger postanawia sam się z nim rozprawić, szybko zauważa, że jego przeciwnik jest inteligenty i zniszczenie przez niego dział na murze było celowe. Zanim Eren zdąża zadać tytanowi śmiertelny cios, ten znika w nagłym wybuchu pary. Żołnierze, w tym także i nowi rekruci, przygotowują się do walki. Kiedy są przydzielani do poszczególnych oddziałów, generał Dott Pyxis dowiaduje się o panującej sytuacji i decyduje się dowodzić przednią linią obrony. Nie podoba się to Lordowi Balto, w którego pałacu właśnie przebywał Pyxis. Tymczasem rekruci rozpaczają nad koniecznością walki z tytanami. Mikasa jest zmuszona do rozdzielenia się z Erenem przez to, że została przydzielona do oddziału tylnej straży. Grupa Erena zostaje zaatakowana przez tytana odmieńca, który później pożera Thomasa. W przypływie gniewu, Jaeger próbuje go pomścić, również on zostaje zaatakowany przez tytana, gdy jest w locie. Reszta oddziału rusza na pomoc, ale tytani atakują ich, gdy są w powietrzu i giną. Ranny Eren leży na dachu budynku. Widzi, że tytan z brodą za chwilę pożre Armina. Resztkami sił dostaje się do przyjaciela i wypycha go z paszczy tytana. Pomimo tego, że Eren obiecał, że tu nie zginie, stworzenie zamyka paszczę z Jaegerem w środku i odgryza mu rękę. Przerażony tym wszystkim Armin głośno krzyczy.

Występujące postacie Edytuj

Nawigacja Edytuj

p - e - d
Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki