FANDOM

Porco Galliard
(ポルコ・ガリアード, Poruko Gariādo)

Galliard.png

Jaws Titan.jpg

Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek-Tytan
Status profesjonalny
Przynależność Wojsko Marley
Zawód Wojownik
Status personalny
Krewni Marcel Galliard - brat (martwy)
Status Aktywny
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Porco Galliard (ポルコ・ガリアード, Poruko Gariādo) jest człowiekiem - tytanem i eldiańskim wojownikiem w służbie rządu Marley.

Wygląd Edytuj

Ludzka forma Edytuj

W swojej ludzkiej postaci, Porco jest szczupłą, młodą osobą o średnim wzroście. Ma jasne oczy i włosy zaczesywane do tyłu, z wygolonymi bokami. Nosi spodnie bojówki oraz krótki płaszcz.

Forma tytana Edytuj

Forma tytana Porco posiada głęboko osadzone na twarzy oczy i długie, jasne włosy. Posiada również długą brodę, choć reszta jego twarzy pozostaje bezwłosa. Wydaje się posiadać utwardzoną skórę w okolicach ust oraz na palcach i knykciach. Ma dobrze zbudowane, muskularne ciało. Będąc w tej formie zazwyczaj porusza się za pomocą wszystkich czterech kończyn.

Osobowość Edytuj

Porco sprawia wrażenie osoby odważnej. Użył bowiem swej formy tytana, aby skoczyć wprost pod ogień nieprzyjaciela i ochronić przed pociskami swoich towarzyszy, Gabi oraz Falco. Chwilę po tym, ruszył w kierunku stanowiska z karabinami i zniszczył je, miażdżąc znajdującego się tam człowieka.

Historia Edytuj

Na kilka lat przed planem odzyskania mocy Pierwszego Króla, Porco był kandydatem do odziedziczenia mocy Tytana Opancerzonego. W roku 843 ustalono, jednak, że moc ta trafi do Reinera Brauna. Dodatkowo, na dziedzica mocy kolejnego tytana wybrano brata Porco, Marcela. Kiedy wojownicy wyruszyli z misją, na wyspę Paradis, Porco pozostał na kontynencie.

Fabuła Edytuj

Galliard's Jaws.png

Porco rozrywa tory kolejowe, podczas bitwy o Fort Slava

W roku 850, po porzuceniu planu odzyskania królewskiej mocy, Ymir, dziewczyna, która pożarła Marcela i przejęła jego moc tytana, została odesłana do Marley. Krótko po tym, Porco został wybrany kolejnym dziedzicem tejże mocy. Po przemianie w bezmyślnego tytana, pożarł Ymir i samemu stał się człowiekiem-tytanem. Oprócz mocy przejął także jej wspomnienia, dzięki czemu był w stanie zrozumieć jej historię oraz motywy działania. Nie był, jednak w stanie dostrzec nic ze wspomnień swojego brata.

Cztery lata, po powrocie wojowników, Porco pojawił się podczas bitwy o Fort Slava, w roku 854. Służył wówczas pod rozkazami oficera Marley, kapitana Magatha. Wraz ze swoją towarzyszką, Pieck nie zostali włączeni do walki od razu, z uwagi na posiadane przez wroga specjalne działo przeciwko tytanom. Jednakże po wysadzeniu przez Gabi pociągu pancernego wyposażonego w tę broń, Galliard natychmiast ruszył na pole bitwy, gdzie najpierw ochronił ją oraz Falco przed ostrzałem nieprzyjaciela, a następnie przełamał obronę wroga.

Po oczyszczeniu sobie drogi kontynuował natarcie, zabijając kilku, znajdujących się w okopach żołnierzy oraz wykorzystując swoją potężną szczękę do rozerwania torów kolejowych. Gdy Tytan Opancerzony rozpoczął walkę, wewnątrz fortu, Porco zniszczył kilka stanowisk artylerii, aby ochronić towarzysza przed ostrzałem wroga. Zaraz po tym, szybko wycofał się, pozostawiając pozostałych przeciwników Tytanowi Opancerzonemu oraz Tytanowi Zwierzęcemu.

Galliard eats Ymir.png

Porco wspomina przejęcie mocy od Ymir

Po zwycięskiej bitwie, Porco czuwał nad rannym Reinerem, do czasu, aż ten odzyskał przytomność. Po przebudzeniu, Reiner podziękował towarzyszowi za uratowanie go, w trakcie ostatnich walk. Ten, jednak chłodno odpowiedział, że nie chciał jedynie, aby Marley stracili Tytana Opancerzonego. Galliard wyznał, że pomimo przejęcia mocy swojego brata nie jest w stanie dostrzec jego wspomnień, a wyłącznie wspomnienia Ymir. Zapytał także Reinera co zasadniczo udało mu się osiągnąć, podczas pobytu na wyspie, poza byciem stale ratowanym przez towarzyszy, w tym także przez Marcela, za którego śmierć Porco obwiniał właśnie Reinera. Wymianę zdań obu chłopaków przerwała, jednak Pieck, która powiedziała Porco, aby dał spokój Reinerowi. Braun dowiedziawszy się od dziewczyny, że młodzi kadeci czekają na niego w porcie opuścił pokój i udał się na zewnątrz.

Umiejętności Edytuj

Forma tytana Edytuj

Galliard's Jaw Close Up.jpg

Zbliżenie na usta Porco, na którym można dostrzec podwójne uzębienie

  • Szczęka: Najbardziej rzucającą się w oczy cechą u Porco jest jego specyficzna szczęka, która pozwala mu na przegryzanie różnych, nawet bardzo wytrzymałych materiałów. Posiada dwa rzędy uzębienia. Pierwszy z nich, zewnętrzny to dwa łuki zębów, zastępujących usta. Drugi, wewnętrzny to kolejne dwa łuki szpiczastych zębów, z pustymi przestrzeniami pomiędzy każdym z nich. Tego rodzaju broń, umożliwia Galliardowi przegryzać tory kolejowe bez uszczerbku na jego własnych ustach.
  • Szybkość: Podczas walki Porco wykazuje się wyjątkową szybkością oraz zwinnością, nawet jak na tytana. Jest w stanie pokonywać duże odległości, skacząc i jednocześnie atakować, bądź unikać ataków przeciwnika. Szybkość jego formy tytana umożliwiała mu przeprowadzanie ataków z zaskoczenia. Przykładem tego była sytuacja, podczas walk o Fort Slava, gdy niezauważony dostał się na mur twierdzy i natychmiast zabił żołnierzy ostrzeliwujących Reinera.
  • Regeneracja: Podobnie jak pozostali ludzie-tytani, Porco posiada moc pozwalającą mu automatycznie regenerować się po wszelkich odniesionych obrażeniach. Podczas bitwy o Fort Slava, Porco, w swojej formie tytana został kilkukrotnie postrzelony. Jednakże, do czasu przybycia na pole walki Reinera, wszystkie rany od kul jakie otrzymał na twarzy oraz ramieniu zostały wyleczone.

Znane ofiary Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki