FANDOM

Ragako in the anime.jpg

Ragako po ataku tytanów

Ragako (ラガコ村, Ragako-mura) jest wioską położoną w południowym obszarze muru Rose. Jest rodzinną wioską Conny’ego Springera.

Fabuła Edytuj

Connie and the Titan.png

Conny znajduje zdeformowanego tytana, w ruinach swojego domu

Po kilku latach nieobecności Conny powrócił do Ragako, kiedy tytani tajemniczo pojawili się w obrębie muru Rose. Conny był wówczas w jednej z grup, złożonych z członków Korpusu Zwiadowczego, które udały się ostrzec mieszkańców okolicznych wsi. Jako że tytani przybyli właśnie od strony wioski Conny'ego, dołączył on do skierowanej tam grupy, aby odszukać ocalałych. Po przybyciu do Ragako, zwiadowcy stwierdzili, że choć cała wioska została zniszczona, to nie znaleziono żadnych ciał ofiar, ani nawet śladów krwi. Początkowo dało to nadzieję Conny'emu na to, że wszystkim ludziom udało się uciec, jednak pozostawione w stajniach konie, sprawiały wrażenie, jakby nikt ostatnio nie opuszczał wsi. Ponadto w ruinach domu Conny'ego znaleziono nieruchomego tytana, który wyglądem przypominał mu jego matkę. Kiedy Conny opuszczał wioskę, odniósł również wrażenie, że ów tytan odezwał się do niego, witając go z powrotem w domu. Była to pierwsza sugestia co do tego, że mieszkańców wsi, w jakiś sposób przekształcono w tytanów.

Nieco później Ymir stwierdziła, że to Tytan Zwierzęcy był odpowiedzialny za to nagłe pojawienie się tak wielu tytanów i zniszczenie Ragako.

Po badaniach wioski, przeprowadzonych przez Hange Zoë, przy których asystował Conny, okazało się, że jego obawy były słuszne. Incydent w Ragako ujawnił prawdziwą naturę tytanów. Erwin Smith i Dott Pyxis podjęli decyzję o zachowaniu tej informacji w ścisłej tajemnicy. Z raportu sporządzonego dla nich przez Hange wynikało, że liczba tytanów, którzy pojawili się w obrębie muru Rose, odzwierciedla ilość zaginionych mieszkańców wsi. Wiadomo, że wszyscy tytani zostali zabici przez wojsko, nie wiadomo jednak, co dokładnie działo się później z przemienioną w tytana matką Conny'ego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki