FANDOM

Rashad
(ラシャド, Rashado)
Rashad (Anime) character image
Płeć Mężczyzna
Urodziny 24 września
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Poprzednia przynależność Scouting Legion Korpus Zwiadowczy
Status personalny
Status Nieznany
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 32
Głosy
Japoński głos Yuki Hayashi
Angielski głos Ricco Fajardo

Rashad (ラシャド, Rashado) jest byłym plutonowym (班長, Hanchō) w dowodzonym przez Hange Zoë 4. oddziale Korpusu Zwiadowczego. Jego obecna pozycja w wojsku nie jest znana, gdyż nie jest już członkiem Korpusu Zwiadowczego.

Wygląd Edytuj

Rashad ma jasne włosy, przycięte na krótko z tyłu głowy. Nosi standardowy mundur Korpusu Zwiadowczego.

Osobowość Edytuj

Rashad jest odważnym i sprawnym żołnierzem. Okazał się także usłużną osobą, gdy wraz z Nifą opiekował się ranną Ymir. Uważa dobro swoich towarzyszy broni za ważniejsze niż swoje własne bezpieczeństwo. Podczas walki z Tytanem Kolosalnym przyniósł wodę dla poparzonych żołnierzy.

Fabuła Edytuj

Rashad był wśród żołnierzy, którzy uczestniczyli w walce z Annie Leonhart w Dystrykcie Stohess. Po walce, gdy Hange Zoë próbowała wyciągnąć od Nicka informacje o tytanie ukrytym w murze, Rashad również stał na szczycie muru Sina.

Rashad był także obecny, gdy w Dystrykcie Ermiha Hange przedstawiła żołnierzom raport o pochodzeniu Annie Leonhart.

Gdy zwiadowcy zebrali się na szczycie muru Rose, Rashad i Nifa dokładnie obejrzeli ciało Ymir, która była w śpiączce, a następnie przekazali pułkownik Hange Zoë informacje o jej stanie. Niedługo po tym, Bertholdt Hoover i Reiner Braun zdradzili Korpus Zwiadowczy i próbowali porwać Erena Jaegera i Ymir. Później Rashad udał się do rannych żołnierzy, prosząc ich o wodę, by móc załagodzić ich poparzenia.

Hange Zoë powierzyła Rashadowi dowództwo nad oddziałami trzecim i czwartym. Rozkazała żołnierzom, by byli w stanie gotowości i w razie potrzeby mogli zaatakować Bertholdta w jego formie tytana od tyłu, podczas gdy ona pomagała Erenowi walczyć z Reinerem. W wyniku bitwy Rashad został ciężko ranny i nie mógł uczestniczyć w misji ratunkowej Erena i Ymir.

Ciekawostki Edytuj

  • Rashad to arabskie imię, które znaczy "prawy" lub "przykładny".