FANDOM

Roy
(ロイ, Roi)
Roy.png
Płeć Mężczyzna
Wzrost 163 cm
Waga 60 kg
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Gazeta Berg
Zawód Dziennikarz
Status personalny
Status Aktywny
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Roy (ロイ, Roi) jest dziennikarzem i dyrektorem Gazety Berg w Dystrykcie Stohess. Roy podporządkowuje się cenzurowaniu prawdy o monarchii. Boi się i jest stanowczo przeciwny działaniu wbrew woli władz.

Wygląd Edytuj

Roy jest starszym mężczyzną. Ma wąsy i krzaczaste brwi. Jego strój składa się z białej koszuli z długimi rękawami, krawatu i pulowera bez rękawów. Gdy wychodzi na ulicę, zakłada także "czapkę gazeciarza", która przykrywa jego krótkie, zaczesane do tyłu włosy.

Osobowość Edytuj

Jako doświadczony dziennikarz Roy pogodził się z ograniczeniami ustalanymi przez monarchię, obawiał się represji w razie ewentualnego sprzeciwu. Pomimo że kiedyś chciał poświęcić się informowaniu opinii publicznej o prawdzie, porzucił swoje idealistyczne ambicje po tym, jak założył rodzinę, którą pragnął chronić. Przez wieloletnią pracę pod kontrolą władzy Roy zaczął w negatywny sposób postrzegać samego siebie. Stał się realistycznym i nieco cynicznym człowiekiem.

Fabuła Edytuj

Roy po raz pierwszy pojawił się, gdy wraz z początkującym dziennikarzem Peaure'em, badał następstwa walki pomiędzy zwiadowcami a oddziałem specjalnym Korpusu Żandarmerii w Dystrykcie Stohess. Pomimo że dowiedział się o wszystkim, co zaszło, Roy wysłuchał polecenia Nile'a Doka, by nie wspominać o udziale oddziału specjalnego żandarmerii w zajściu. Okazało się, że artykuł Roya przedstawiał żandarmów jako bohaterów i oczerniał zwiadowców, opisując ich niczym niebezpiecznych przestępców.

Hange próbuje przekonać Roya.png

Hange próbuje namówić Roya do współpracy

Później w budynku redakcji Gazety Berg zjawiła się Hange Zoë, która dostarczyła Royowi i Peaure'owi dowody na przewinienia żandarmerii. Hange nalegała, by redakcja opublikowała prawdziwe informacje. Peaure zgodził się, a Roy odmówił, gdyż bał się, co żandarmeria mogłaby zrobić mu i jego rodzinie. Jednak później mężczyzna przystał na prośbę i na łamach gazety ujawnił prawdę. Zrobił to dzięki temu, że Peaure potrząsnął nim, krzycząc, że monarchii nie obchodzą ludzie żyjący w obrębie murów, a jeśli tytani dostaną się na terytorium ludzi, to władza pozwoli mu i jego najbliższym zginąć.

Po powrocie zwiadowców z misji odzyskania muru Maria do Trostu, Roy i Peaure spotkali się z Hange i Leviem. Wspólnie rozmawiali o niedawno odkrytej prawdzie na temat pochodzenia tytanów i historii powstania murów. Gdy Hange zapytała Roya o reakcje ludzi, odpowiedział, że społeczeństwo reaguje różnie i ludzie są zdezorientowani. Dodał, iż on i Peaure cieszą się, że mogą pomagać Korpusowi Zwiadowczemu, jak tylko mogą. Jednakże był zmartwiony o przyszłość mieszkańców murów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki