FANDOM

Samuel Linke-Jackson
(サムエル・リンケ-ジャクソン, Samueru Rinke-Jakuson)
Samuel Linke-Jackson character image
Płeć Mężczyzna
Urodziny 20 grudnia
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność 104th Trainees Squad Logo 104. Korpus Treningowy
Zawód Kadet
Status personalny
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 3
Głosy
Japoński głos Kenji Takahashi
Angielski głos David Trosko

Samuel Linke-Jackson (サムエル・リンケ-ジャクソン, Samueru Rinke-Jakuson) był członkiem 104. Korpusu Treningowego.

Wygląd Edytuj

Samuel to młody mężczyzna o średnim wzroście i budowie ciała. Miał ciemnobrązowe włosy z przedziałkiem i grzywką, a także lekkie bokobrody. Jego cera była nieco opalona, a oczy szare. Będąc kadetem nosił typowy mundur korpusu treningowego z jasnozieloną koszulą.

Osobowość Edytuj

Ze względu na to, że Samuel to postać epizodyczna, niewiele wiadomo o jego osobowości. Wydawał się typowym młodym człowiekiem, który troszczył się o dobro swoich przyjaciół i lubił świętować.

Fabuła Edytuj

Dzień przed rozwiązaniem 104. Korpusu Treningowego Samuel został przydzielony razem z Erenem Jaegerem do grupy, która miała czyścić i naprawiać działa na szczycie muru Rose. Kadeci dyskutowali, do jakich dywizji zamierzają dołączyć. W pewnym momencie Sasha Braus wyjawiła kolegom, że wykradła mięso przeznaczone dla oficerów. Początkowo byli przerażeni surową karą, która mogłaby ich spotkać za takie postępowanie. Jednak wizja odzyskania muru Maria i terenów o szczególnych walorach rolniczych jego obrębie, tak ucieszyła grupę, że Samuel poprosił Sashę, by podzieliła się z nim skradzionym mięsem.

Sasha saves Samuel

Sasha ratuje Samuela

Grupa z optymizmem i nadzieją na lepszą przyszłość powróciła do prac przy działach. Nagle pojawił się Tytan Kolosalny. Zaskoczeni kadeci zostali zrzuceni z muru przez potężną falę pary. Wszystkim oprócz Samuela udało się jakoś "przyczepić" do muru. Ogłuszony przez odłamki muru, Samuel zaczął spadać. Sasha rzuciła się mu na ratunek, złapała go, wbijając jeden z haków od swojego sprzętu do manewrów przestrzennych w dolną część łydki kolegi, a następnie sama zakotwiczyła swój drugi hak w murze. Samuel przeżył początkowe wydarzenia w Trost, ale jego późniejsze losy pozostały nieznane.

Różnice między mangą, a anime Edytuj

  • W 3. odcinku anime przedstawiono scenę niewystępującą w mandze.

Samuel pojawił się jako członek 104. Korpusu Treningowego, gdy nowi kadeci przechodzili "ceremonię inicjalną". Kiedy instruktor Keith Shadis przepytywał Samuela, młody rekrut wyznał, że pochodzi z wioski Snate, a instruktor wyśmiał go, stwierdzając, że ma głupie imię.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię może być nawiązaniem do amerykańskiego aktora - Samuela L. Jacksona.
  • Choć jego śmierć nie została ukazana w mandze ani w anime, została ona potwierdzona w guidebooku.