FANDOM

Sandra
(サンドラ, Sandora)
Sandra.jpg
Płeć Kobieta
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Scouting Legion.png Korpus Zwiadowczy
Poprzednia przynależność Herb Oddziału Stacjonarnego.png Korpus Stacjonarny
104th Trainees Squad Logo.png 104. Korpus Treningowy
Status personalny
Status Martwa
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Sandra (サンドラ, Sandora) była nowym rekrutem w Korpusie Zwiadowczym, do którego wstąpiła po walce w Dystrykcie Olbd i koronacji Historii Reiss. Wraz z resztą korpusu wyruszyła na ekspedycję do Dystryktu Shiganshina.

Wygląd Edytuj

Sandra była osobą o średnim wzroście i budowie ciała. Miała sięgające ramion blond włosy z grzywką. Po dołączeniu do Korpusu Zwiadowczego nosiła standardowy mundur zwiadowcy.

Fabuła Edytuj

W czasie świętowania przed wyprawą do Dystryktu Shiganshina, Sandra towarzyszyła Flochowi, gdy ten zapytał Jeana Kirschteina czy wątpi w rekrutów ze 104. Korpusu Treningowego i byłych członków Garnizonu takich, jak on sam i jego koledzy.

Sandra następnie pojawiła podczas operacji Korpusu Zwiadowczego, której celem było odzyskanie muru Maria. Kryła się przed odłamkami rzucanymi przez Tytana Zwierzęcego. Po usłyszeniu od Levia Ackermanna i Erwina Smitha, że wszyscy weterani korpusu zginęli, Sandra i jej koledzy rekruci zaczęli panikować. Potem wraz z Flochem i Gordonem kuliła się ze strachu, co zwróciło uwagę Erwina, który rozkazał żołnierzom ustawić się w szeregu. Generał ogłosił, że planuje wprowadzić w życie swój plan i poprowadzić samobójczą szarżę przeciwko Tytanowi Zwierzęcemu. Dosłownie chora na samą myśl o tym, Sandra jednak wzięła udział w ataku, a wraz z nią jej towarzysze broni. Razem z wieloma innymi zwiadowcami zginęła podczas szarży, zmiażdżona odłamkami kamieni ciskanymi przez Tytana Zwierzęcego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki