FANDOM

Sharle Inocencio
(シャルル・イノセンシオ, Sharuru Inosenshio)

Sharle Inocencio Manga Color vol 5.png

Sharle novel.jpg

Płeć Kobieta
Wiek 15 lat (793)
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Status personalny
Krewni Dario Inocencio - ojciec (martwy)
Xavi Inocencio - starszy brat
Status Aktywna (w czasie akcji mangi "Przed upadkiem")
Pierwsze wystąpienie
Debiut w mandze Przed upadkiem - Rozdział 2.
Głosy

Sharle Inocencio (シャルル・イノセンシオ, Sharuru Inosenshio) jest córką zmarłego kupca - Daria Inocencio i młodszą siostrą Xaviego Inocencio.

Wygląd Edytuj

Sharle ma długie, jasne i proste włosy. Grzywka opada jej na czoło i duże oczy. Czasem zaplata sobie dwa warkocze po bokach głowy, łączą się one w jeden z tyłu jej głowy, który oplata ją dookoła. Kiedy pojawia się na początku mangi, jest ubrana w koszulę nocną. Gdy jest później ukazywana ma na sobie jasną sukienkę i koszulę z bufiastymi rękawami. Czasem zarzuca na ramiona chustę.

Osobowość Edytuj

Sharle początkowo uchodziła za typową niewinną dziewczynę, ale jak wielu młodych ludzi, interesował ją świat poza murami i tytani. Od dawna jest świadoma tego, że dla ojca liczy się tylko dlatego, że może ją wydać za mąż z korzyścią dla siebie. Dlatego, kiedy dowiaduje się, że w piwnicy jej domu jest "Dziecko tytanów", postanawia je zabić, by uratować miasto. Stwierdza, że nawet jeśli zginie podczas próby morderstwa, to nada, to sensu jej narodzinom. Później, po zobaczeniu Kuklo, zwanego "Dzieckiem tytanów", zmienia zdanie i zaprzyjaźnia się z nim. Ukazuje tym samym swoje dobre serce. 

Fabuła Edytuj

Po tym, jak Sharle po raz pierwszy zobaczyła tytana ze szczytu muru Maria, zdecydowała się na zabicie Kuklo - "Dziecka tytanów". Jednak potem, gdy odkryła, że chłopak jest człowiekiem tak jak ona, zrobiło jej się go żal. Zaprzyjaźniła się z nim. Przynosiła mu do piwnicy książki i uczyła go o świecie poza murami. Później, gdy ojciec przekazał jej informację o zamążpójściu i opuszczeniu domu, była zrozpaczona. Chciała pomóc Kuklo w ucieczce z posiadłości. Jednak chłopak z łatwością przekonał ją, by uciekła razem z nim. Gdy w nocy wyznawcy kultu tytanów napadli na dom Inocenciów, Xavi obronił swoją młodszą siostrę. Natomiast później, to Kuklo uratował Sharle przed jej własnym bratem, gdy ten obwinił dziecko tytanów za tragedię, do której doszło i odwrócił się przeciwko dziewczynie i jej przyjacielowi.

Sharle i Kuklo uciekli z domu i udali się do Shiganshiny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki