FANDOM

Sojusz Bliskowschodni
Mid-East Allied Forces.jpg

Kanji

中東連合

Rōmaji

Chūtō Rengō

Sojusz Bliskowschodni (中東連合, Chūtō Rengō) to państwo powstałe w wyniku koalicji różnych terytoriów. Znajdują się w stanie wojny z Marley od roku 850. W przeszłości, Odnowiciele Eldia prosili ich o wsparcie w walce przeciwko rządowi Marley.

Wojsko Edytuj

Mideasttroops.png

Stanowisko karabinu maszynowego wojsk Sojuszu

Sojusz dysponuje technologią wojskową porównywalną do tej, posiadanej przez Marley, a w niektórych przypadkach nawet ich przewyższającą. Podobnie jak w przypadku Marley ich siły zbrojne przypominają autentyczne wojska, z okresu I wojny światowej.

Żołnierze sojuszu broniący Fortu Slava dysponowali karabinami maszynowymi przypominającymi prawdziwe karabiny typu Maxim oraz ciężką artylerią, zainstalowaną na wieżach twierdzy. Ponadto sam fort posiadał dodatkowy pas umocnień w postaci okopów i bunkrów, z których można było odpierać bezpośrednie natarcia wrogich oddziałów.

Walczący po stronie sojuszu byli także świadomi zagrożenia ze strony tytanów. Przykładem tego był fakt, iż żołnierze koalicji gotowi byli w każdej chwili zastrzelić na pozór nieuzbrojoną oraz gotową poddać się Gabi, tylko dlatego, że podejrzewali ją, że jest Eldia i w każdej może przekształcić się w tytana. Kolejnym tego przykładem było zaopatrzenie się w działa przeciwko tytanom. Była to broń przeznaczona specjalnie do walki z tytanami, wykorzystująca pociski przeciwpancerne o średnicy 100mm, zdolne zabić nawet dziewięciu, oryginalnych tytanów. W działa te wyposażono pociąg pancerny, który poruszał się po sieci kolejowej, wybudowanej wokół fortu, celem szybkiego rozmieszczenia tejże broni.

Można przypuszczać, że przed bitwą o Fort Slava, Sojusz posiadał także silną marynarkę wojenną. Udo wspomniał, że Marley potrzebowali czterech lat, aby uzyskać panowanie na morzu, tracąc do tego czasu prawie połowę swej floty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki