FANDOM

Thoma
(トーマ, Tōma)
Tomas anime profile
Płeć Mężczyzna
Urodziny 20 kwietnia
Wzrost 175 cm
Waga 61 kg
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Scouting Legion Korpus Zwiadowczy
Status personalny
Status Nieznany
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 26
Głosy
Japoński głos Ryouta Takeuchi
Angielski głos Marcus D. Stimac

Thoma (トーマ, Tōma) jest członkiem Korpusu Zwiadowczego. To on przekazał generałowi Erwinowi informację o rzekomym naruszeniu muru Rose.

Wygląd Edytuj

Thoma jest średniego wzrostu, dobrze zbudowanym mężczyzną. Ma ciemne, półdługie włosy z przedziałkiem na środku, kozią bródkę i wąsy. Nosi standardowy mundur Korpusu Zwiadowczego.

Osobowość Edytuj

Thoma jest zaufanym żołnierzem, takim jak Miche Zacharius czy Nanaba. Jest bardzo silny, zarówno psychicznie jak i fizycznie. Udowodnił to, gdy był w stanie podróżować konno przez wiele godzin, żeby jak najszybciej dostarczyć generałowi Erwinowi wiadomość o prawdopodobnym uszkodzeniu muru Rose. Podczas podróży zrobił tylko kilkuminutową przerwę w Dystrykcie Ermiha, by powiadomić mieszkańców o inwazji tytanów.

Fabuła Edytuj

Thoma pierwszy raz pojawił się podczas przesłuchiwania generała Erwina pod zarzutem podjęcia złych decyzji, w wyniku których Annie Leonhart w swojej formie tytana zniszczyła część Dystryktu Stohess. Przybycie Thomy przerwało spotkanie. Żołnierz dostarczył szokujące wieści o naruszeniu muru Rose. Dowiadujemy się, że jakiś czas wcześniej Thoma razem z Miche Zachariusem i Nanabą nadzorował absolwentów 104. Korpusu Treningowego, którzy byli podejrzani o współpracę z Annie. Kiedy rozważali możliwe istnienie wspólników Leonhart wśród młodych żołnierzy, Miche wyczuł grupę tytanów zmierzających z południowej części muru Rose i szybko zlecił Thomie ostrzeżenie dowódców.

Tomas on his way to report about Titans

Thoma w drodze

Wkrótce potem Thoma dotarł konno do Dystryktu Ermiha, by ostrzec mieszkańców o nadchodzących tytanach i ewakuacji. Po przybyciu zsiadł z konia i szybko wypił butelkę wody, mówiąc ludziom, że tytani pojawili się na południowym zachodzie, a zwiadowcy zaobserwowali grupę liczącą około dziesięciu stworzeń. Po wyjaśnieniach i napiciu się Thoma wstał i poprosił o najszybszego konia. Ludzie pytali się go, dlaczego tak szybko wyjeżdża, na co odpowiedział im, że musi poinformować generała Erwina Smitha o najnowszych wydarzeniach.

Umiejętności Edytuj

Statystyki: Thoma
Umiejętności wojenne
7/10
Zwinność
10/10
Strategia
5/10
Praca zespołowa
8/10
Jazda konna
11/10

Więcej z Fandomu

Losowa wiki