FANDOM

Towarzystwo Badań nad Tytanami

Kanji

巨人化学研究学会

Rōmaji

Kyojin Kagaku Kenkyū Gakkai

Alternatywna nazwa

Towarzystwo do spraw Tytanów (巨人学会, Kyojin Gakkai)

Cel

Badania nad prawdziwą naturą Eldian i tytanów

Przynależność

Marley

Debiut w mandze

Rozdział 88

Towarzystwo Badań nad Tytanami (巨人化学研究学会, Kyojin Kagaku Kenkyū Gakkai) jest organizacją Marley, która zajmuje się badaniami nad nacją Eldia i prawdziwą naturą tytanów.

Działanie Edytuj

Towarzystwo to zostało założone jakiś czas po Wielkiej Wojnie Tytanów. Skupia się głównie na analizowaniu natury nacji Eldia i jej powiązań z tytanami i mocą tytanów. Informacje uzyskane przez Towarzystwo Badań nad Tytanami są przekazywane wojsku Marley. Jednakże zdaje się, że populacja Eldian żyjących na terenie Marley nie jest informowana na temat badań. Nie wiadomo także, czy wojsko udostępnia informacje Towarzystwa do spraw Tytanów zwykłym obywatelom Marley.

Odkrycia Edytuj

Najważniejsze odkrycia Towarzystwa Badań nad Tytanami ściśle dotyczą mocy pierwszego tytana i jej wpływu na nację Eldian. Jeszcze przed rokiem 832 towarzystwo odkryło istnienie tak zwanych "ścieżek", które łączą wszystkich Eldian i działają ponad czasem i przestrzenią. "Ścieżki" te zbiegają się we wspólnym punkcie - mocy pierwszego tytana, co nazwano "Koordynatem".

W późniejszych latach towarzystwo dokładnie badało tajemniczy przypadek Zeke Jaegera, który w sposób niewytłumaczalny mógł kontrolować tytanów, których stworzył z własnego płynu rdzeniowego. Pomimo starań badaczy, nie udało im się dojść do żadnych konkretnych wniosków, które mogłyby wyjaśnić to osobliwe zjawisko. Towarzystwo Badań nad Tytanami jest wciąż nieświadome arystokratycznego pochodzenia Zeke, przypisując jego formie Tytana Zwierzęcego moc podobną do samego pierwszego tytana.