FANDOM

Traute Carven
(トラウテ・カーフェン, Toraute Kāfen)
Traute Carven character image
Płeć Kobieta
Urodziny 14 lutego
Wzrost 172 cm
Waga 65 kg
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Herb Żandarmerii Korpus Żandarmerii

Rząd Królewski

Zawód Żołnierz
Status personalny
Status Martwa
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Traute Carven (トラウテ・カーフェン, Toraute Kāfen) była członkinią Oddziału Kontroli Przeciwpiechotnej, służącego dla Korpusu Żandarmerii i była bardzo lojalna względem swojego zwierzchnika, kapitana Kenny'ego Ackermanna.

Wygląd Edytuj

Traute była młodą kobietą, posiadającą dobrze zbudowaną i szczupłą sylwetkę. Często posiadała spokojną, czasami wręcz smutną ekspresję. Jej blond włosy sięgały lekko za jej ramiona, które zazwyczaj związywała w kucyk. Posiadała również grzywkę, rozdzieloną na dwie części pośrodku czoła. Przed poznaniem Kenny'ego, nosiła standardowy mundur Korpusu Żandarmerii, a po wstąpieniu w szeregi Oddziału Kontroli Przeciwpiechotnej nosiła standardowy ubiór jego członków, czyli obcisłe, czarne spodnie, białą koszulę zapinaną na guziki i czarne buty, a także przeciwpiechotny sprzęt do manewrów przestrzennych na plecach.

Osobowość Edytuj

Traute była raczej wiarołomną kobietą, posiadającą mało życia w swoich oczach, jak i w słowach. Uznawała świat i swoje życie za nic nieznaczące i praktycznie nigdy nie okazywała żadnych emocji, nawet kiedy Levi Ackermann pozbawił życia jej trzech towarzyszy, tuż na jej oczach. Choć Traute była zazwyczaj smutna i monotonna, była w stanie dać swoim podwładnym motywującą przemowę, tuż przed swoim spotkaniem z Korpusem Zwiadowczym, mówiąc, że jeśli są w stanie kupić czas, powinni go spłacić oraz muszą wierzyć w marzenia Kenny'ego, które wywrócą świat do góry nogami. Przed poznaniem Kenny'ego, brakowało jej motywacji, aby żyć własnym życiem, lecz po poznaniu go, odnalazła nadzieję w wykonywaniu jego rozkazów i starając się spełnić jego marzenia.

Historia Edytuj

Dwa lata po upadku muru Maria, w roku 847, w czasach początków Kenny'ego Ackermanna w formacji jego Oddziału Kontroli Przeciwpiechotnej, Traute przykuła jego uwagę, kiedy stwierdziła, że nie przeszkadza jej dowództwo nad oddziałem w rękach morderczego szaleńca, nie mającego żadnego doświadczenia w służbie wojskowej. Opowiadała o upadku Murów oraz porzuceniu walki z tytanami jej i innych towarzyszy, następnie pytając Kenny'ego czy to dlaczego tutaj się znajdują; co jest wynikiem śledzenia prawa Murów i stworzenia korpusu wojskowego. Uznawała te akcje za bezsensowne i właśnie to podejście przykuło uwagę Ackermanna. Wyjaśnił jej i reszcie towarzyszy, że przeciwstawienie się Korpusowi Zwiadowczemu było jedynie usprawiedliwieniem, aby otrzymać zgodę od wyższych stanowiskiem osób oraz, że prawdziwym powodem jego akcji były jego wielkie marzenia zdobycia mocy.

Fabuła Edytuj

Relacje Edytuj

  • Kenny Ackermann - Kiedy Kenny wyjaśnił swoje motywy swojemu zastępcy oraz jej towarzyszom, kobieta opowiedziała mu swoje odczucia względem wszystkich wykonanych akcji, które jej zdaniem były bezsensowne, jednocześnie twierdząc, iż kończy z zabijaniem tytanów. Jednakże, zaczęła doceniać marzenia Kenny'ego w zdobyciu mocy, gdyż zaczęła w nie wierzyć i poświęciła się, aby je zrealizować. Bardzo szanowała swojego dowódcę i podążała za nim bezwarunkowo, aż do swojej śmierci w kaplicy Reissów.

Znane ofiary Edytuj

Nieudane próby Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię zostało potwierdzone w sekcji Q&A magazynu Bessatsu Shōnen w marcu 2016 roku.
  • Traute wraz z Ymir i Nanabą były najwyższymi kobietami w serii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki