FANDOM

Tytan Wielkousty
(, ')

Bigmouth Titan human

Bigmouth Titan anime

Płeć Mężczyzna
Wzrost 7 m (forma tytana)
Gatunek Tytan (dawniej człowiek)
Status profesjonalny
Przynależność Odnowiciele Eldia
Status personalny
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Debiut w anime Odcinek 5
Głosy

"Tytan Wielkousty" był dawnym członkiem Odnowicieli Eldia, który został schwytany przez Służbę Bezpieczeństwa Publicznego Marley i zmieniony w tytana za zdradę.

Wygląd Edytuj

Człowiek Edytuj

Jako człowiek był podobny do tytana, którym się potem stał. Miał duży nos, szerokie usta i krótkie włosy.

Tytan Edytuj

Tytan Wielkousty miał 7 metrów wysokości, dużą w porównaniu do jego ciała głowę i krótkie brązowe włosy. Wyróżniał się wielkimi, szerokimi ustami.

Historia Edytuj

Długo przed tym, jak stał się tytanem, Tytan Wielkousty był jednym z Eldian mieszkających wśród Marley. Jako że mężczyzna należał do Odnowicieli Eldia, był świadkiem przyjęcia Grishy Jaegera do tejże grupy. Był także obecny podczas odczytywania wieści od Sowy o tym, że Marley planują atak na wyspę Paradis i wybicie Eldian żyjących w obrębie murów i był zrozpaczony tą wiadomością. Gdy syn Grishy - Zeke Jaeger ujawnił władzom Marley zamiary Odnowicieli, został schwytany i wysłany na Paradis. Już na wyspie mężczyzna dostał zastrzyk z serum tytanów, po którym przekształcił się w bezmyślnego tytana.

Fabuła Edytuj

Nac and Mylius die

Śmierć Knacka i Milliusa

Gdy Tytan Skaczący pożarł Thomasa Wagnera, rozgniewany Eren Jaeger ruszył na niego ze swoim sprzętem do manewrów przestrzennych, by go zabić, ale został schwytany przez Tytana Wielkoustego, który odgryzł mu nogę, powodując tym samym upadek Erena. Tytan ten został następnie zaatakowany przez Minę Carolinę, Knacka Tiaza i Milliusa Zeramuskiego. W tym czasie zahaczył rękę o linkę od sprzętu do manewrów Miny. Dziewczyna spadła, a później została pożarta przez innego tytana. Następnie Tytan Wielkousty pożarł Knacka i Milliusa.

Jakiś czas później został zabity przez Erena w jego formie tytana, gdy próbował go zaatakować.

Znane ofiary Edytuj

Pośrednio Edytuj

Nieudane próby Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Tytan Wielkousty był drugim ukazanym w serii tytanem, którym skakał i drugim, który zabijał swoje ofiary przed pożarciem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki