FANDOM

Udo
(ウド, Udo)
Udo
Płeć Mężczyzna
Urodziny 7 października
Wzrost 146 cm
Waga 39 kg
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Wojsko Marley
Zawód Wojownik
Status personalny
Status Aktywny
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Udo (ウド, Udo) jest eldiańskim wojownikiem w służbie rządu Marley, a także kandydatem do przyjęcia mocy Tytana Opancerzonego.

Wygląd Edytuj

Udo jest chłopcem o średniej budowie ciała, posiadającym zmierzwione, czarne włosy i ciemne oczy, na które zakłada owalne gogle zastępujące okulary. Tak jak pozostali wojownicy, zazwyczaj nosi standardowy mundur wojskowy Marley, składający się z jasnej kurtki i spodni, pasu z amunicją na biodrach, ciemnych szelek, twardego kapelusza oraz wysokich, wojskowych butów. Jako Eldianin, jego mundur różni się od tych należących do społeczności Marley. Kołnierz jego koszuli posiada małą plakietkę z wizerunkiem gwiazdy Eldia, zamiast małego zacisku, a kapelusz posiada biały pasek z ów gwiazdą na przodzie, zamiast czystego czarnego paska. Zgodnie z obowiązującym prawem Marley, Udo nosi także opaskę na ręce z wizerunkiem gwiazdy Eldia.

Osobowość Edytuj

Udo nie jest zbyt pewnym siebie żołnierzem. Tak jak pozostali kadeci na wojowników, trenował również pierwszą pomoc, przy czym natychmiast pomógł wyleczyć rany swojego towarzysza Falco; lecz jego niepewna natura czasami powoduje zaniedbanie osób, które leczy. Choć nie odnosi wielkich sukcesów jako żołnierz, posiada pewne marginesy zdolności przetrwania, gdyż udało mu się to w ciągu czterech lat trwania Wojny Marley z Sojuszem Bliskowschodnim.

Fabuła Edytuj

Udo panics

Udo panikuje i zawiązuje bandaże Falco zbyt ciasno

W czasie wojny Marley z Sojuszem Bliskowschodnim, Udo był obecny wśród ponad ośmiuset innych Eldian walczących po stronie Marley. Jednakże, on i niektórzy jego przyjaciele tacy jak ZofiaGabiFalco byli cenieni jako kadeci na wojowników z potencjałem przyjęcia mocy Tytana Opancerzonego. Gdy Falco został przyniesiony z powrotem do okopu przez swojego brata Colta, Udo i pozostali kadeci natychmiast zaczęli leczyć jego rany. W tym samym czasie, Udo zaczął panikować ze strachu przed porażką ich wojska i owinął bandaże Falco zbyt ciasno, co zirytowało Gabi, która skarciła go za to. Falco zastanawiał się na głos, dlaczego są na głównej linii frontu, gdyż są jedynie kadetami. Gabi stwierdziła, że to dlatego, iż są oceniani pod kątem kwalifikacji do zdobycia mocy Tytana Opancerzonego. Udo i Zofia zaczęli chwalić się ich wyższymi ocenami od Gabi, która z kolei wyraziła swoje postanowienia zabicia ludzi z Paradis. Gdy Udo i Zofia kontynuowali leczenie Falco, chłopak spytał się Gabi o przedmiot, przy którym majstrowała, po czym uśmiechnęła się i pokazała go swoim wszystkim towarzyszom.

Kiedy Gabi zaoferowała samodzielne zniszczenie artylerii przeciw tytanom, Udo przyglądał się jej, jak wciela swój plan ataku w życie i gdy udało jej się wykoleić pociąg, zaczęła uciekać, lecz została postrzelona przez jednego z ocalałych snajperów. To doprowadziło Falco do ostateczności, w której wyskoczył z okopu i próbował ją ocalić, podczas gdy Udo i reszta kadetów przyglądała się temu w przerażeniu. Jednakże sojusznik zwany Galliard przekształcił się w tytana i osłonił Gabi przed ogniem pocisków. Następnie Udo i reszta przyglądali się jak Galliard ściga i zabija ostatniego snajpera.

Kiedy Falco powrócił do okopu z rannym żołnierzem z Sojuszu Bliskowschodniego, Udo pomógł w opatrzeniu jego ran. Żołnierz zaczął mamrotać o czymś w innym języku i Udo pomógł w tłumaczeniu jego słów.

Po bitwie Udo był widziany z resztą kadetów w porcie Fortu Slava, obserwując jak ocalali żołnierze z Sojuszu Bliskowschodniego są odsyłani z powrotem do swojego kraju. Udo zezłościł się, wierząc, iż opowieści z wojny ów żołnierzy posłużą jedynie za demonizację Eldian dla pozostałej reszty świata, dopóki na miejsce nie przybył Reiner. Był później widziany podczas przyjęcia na cześć Gabi, które odbyło się w czasie podróży powrotnej do Marley.

Po przybyciu do Liberio, Udo spotkał się ze swoją rodziną. Kiedy wojownicy i kadeci zostali wezwani do swoich siedzib na krótko po powrocie, Udo skarżył się na to, jak niewiele czasu dano im na odpoczynek po bitwie o Fort Slava.

Relacje Edytuj

  • Falco Grice - Falco i Udo są towarzyszami oraz kandydatami do przyjęcia mocy Tytana Opancerzonego. Ich relacja pogłębiła się w przeciągu czterech lat spędzenia razem na wojnie i bardzo się o siebie troszczą. Gdy Falco powrócił z walki ranny i majaczący, Udo natychmiast zajął się jego ranami, pomimo tego niż owinął jego głowę bandażem zbyt ciasno ze względu na swoją panikę.
  • Gabi - Gabi i Udo pracowali razem na polu walki i są ze sobą w dobrych stosunkach. Gabi traktuje go dobrze jak pozostałych kadetów, lecz była nim zirytowana, gdy ten panikując, zawinął zbyt ciasno bandaż na głowie Falco. Jednakże, to ukazało, że ta dwójka jest na tyle blisko ze sobą, aby wymieniać ze osobą opinie bez bycia rozgniewanym.
  • Zofia - Jako kadeci, współpracowali ze sobą z środku wojny, lecz posiadali bardzo mało interakcji między sobą. Zofię zdają się śmieszyć jego jawna panika i widzi go w przyjaznym i nieco głupim świetle, lecz nie posiadają ze sobą żadnych zatargów.