FANDOM

Ulklin Reiss
(ウルクリン・レイス, Urukurin Reisu)
Urklyn Reiss
Płeć Mężczyzna
Urodziny 19 maja
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Rząd Królewski
Arystokracja
Status personalny
Krewni Rodzina Fritz

Rodzina Reiss

Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Ulklin Reiss (ウルクリン・レイス, Urukurin Reisu) był najstarszym synem Roda Reiss i pani Reiss, bratem Friedy, Dirka, Florian i Abel Reiss, a także najstarszym, przyrodnim bratem Historii Reiss.

Wygląd Edytuj

W chwili śmierci, Ulklin był nastolatkiem, posiadającym czarne, kosmate włosy i jasne oczy, tak jak jego ojciec. Nosił prostą szatę w jasnym kolorze, koszulę i ciemne spodnie, co stanowiło standardowy ubiór mężczyzn z rodu Reiss w czasie spotkań rodzinnych. W przeciwieństwie do reszty krewnych, Ulklin był średniego wzrostu tak jak Frieda, co czyniło go najwyższym członkiem rodziny.

Fabuła Edytuj

Urklyn dies

Grisha miażdży Ulklina

Kilka lat przed wydarzeniami z roku 845, Ulklin widział śmierć swojego wuja Uriego, który przekazał moc Pierwszego Króla jego siostrze - Friedzie. Kiedy przemieniona w tytana dziewczyna próbowała pożreć Uriego, Ulklin oglądał to w ciszy razem z pozostałymi członkami rodziny, oprócz Florian, która była wtedy nieobecna. Kiedy Frieda wydostała się ze swojej formy tytana, Ulklin wraz z rodziną podbiegł do niej.

Kiedy mur Maria upadł w 845 roku, Grisha Jaeger napadł na kaplicę rodziny Reiss, przemienił się w tytana i zabił większość członków rodziny, w tym Ulklina. Według Roda Reiss, Grisha zmiażdżył Ulklina dłonią.