FANDOM

Ulklin Reiss
(ウルクリン・レイス, Urukurin Reisu)
UlkinReiss.png
Płeć Mężczyzna
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Status personalny
Krewni Ymir Fritz - przodek (martwa)
Pierwszy Król - przodek (martwy)
Historia Reiss - przyrodnia siostra
Rod Reiss - ojciec (martwy)
Nienazwana matka (martwa)
Frieda Reiss - starsza siostra (martwa)
Dirk Reiss - młodszy brat (martwy)
Florian Reiss - młodsza siostra (martwa)
Abel Reiss - młodsza siostra (martwa)
Uri Reiss - wujek (martwy)
Pan Reiss - dziadek (martwy)
Status Martwy
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Ulklin Reiss (ウルクリン・レイス, Urukurin Reisu) był najstarszym synem Roda Reiss i jego żony, bratem Friedy, Dirka, Florian i Abel Reiss, a także najstarszym przyrodnim bratem Historii Reiss.

Wygląd Edytuj

W chwili śmierci Ulklin był nastolatkiem, tak jak jego ojciec miał czarne włosy i jasne oczy. Nosił prostą szatę w jasnym kolorze, koszulę i ciemne spodnie, co stanowiło typowy ubiór dla mężczyzn z rodu Reiss podczas spotkań rodzinnych. W przeciwieństwie do reszty krewnych, oprócz Friedy, Ulklin był średniego wzrostu, co czyniło go najwyższym członkiem rodziny.

Fabuła Edytuj

Ulklin dies.png

Grisha miażdży Ulklina

Kilka lat przed wydarzeniami z roku 845, Ulklin widział śmierć swojego wuja Uriego, który przekazał moc Pierwszego Króla jego siostrze - Friedzie. Kiedy przemieniona w tytana dziewczyna próbowała pożreć Uriego, Ulklin oglądał to w ciszy razem z pozostałymi członkami rodziny, oprócz Florian, która była wtedy nieobecna. Kiedy Frieda wydostała się ze swojej formy tytana, Ulklin wraz z rodziną podbiegł do niej.

Kiedy mur Maria upadł w 845 roku, Grisha Jaeger napadł na kaplicę rodziny Reiss, przemienił się w tytana i zabił większość członków rodziny, w tym Ulklina. Według Roda Reiss, Grisha zmiażdżył Ulklina dłonią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki