FANDOM

Yelena (イェレナ, Yerena) jest sprzymierzeńcem Korpusu Zwiadowczego i byłym żołnierzem Mare. Służyła na pierwszym statku, który został wysłany z misją zwiadowczą po nieudanej misji wojowników na Paradis.

Wygląd Edytuj

Yelena jest bardzo wysoką kobietą o blond włosach obciętych "na grzybka". Ma duże czarne oczy i nieco androgeniczne rysy twarzy. Nosi standardowy mundur żołnierza Mare.

Osobowość Edytuj

Yelena jest bardzo oddana swojemu dowódcy Zeke Jaegerowi. Bardzo go szanuje i podziwia. Yelena jest zazwyczaj spokojna i opanowana. Jej postawa nie uległa zmianie, nawet gdy Jean Kirschtein skrzyczał ją to, że nie dopilnowała prawidłowego wypełnienia swoich obowiązków. Niemniej jednak była gotowa ponieść konsekwencje swojego niedopatrzenia i przeprosiła za swój błąd.

Historia Edytuj

Beast Titan saves Yelena

Zeke ratuje Yelenę w swojej formie tytana

Yelena widziała, jak jej ojczyzna została zaatakowana i podbita przez Mare. Potem została powołana do wojska Mare, by służyć jako żołnierz. Szczerze nienawidziła Marley i myślała tylko o tym, jak mogłaby się sprzeciwić temu potężnemu narodowi. Pewnego razu, gdy ona i jej towarzysze znaleźli się w sytuacji, w której obliczu tracili nadzieję i wolę buntu przeciwko Mare, pojawił się Zeke Jaeger, który uratował Yelenę. Został także przywódcą nowego ruchu oporu, który miał działać przeciwko Mare. Od tamtego czasu Yelena podziwiała Zeke, a nawet uważała go za boga.

Yelena należała do załogi jednego z pierwszych statków, które zostały wysłane przez Mare na Paradis po nieudanej operacji odzyskaniu mocy koordynatu. Statek, na którym służyła, zaginął wraz z 31 pozostałymi okrętami między rokiem 850, a 854. Przypuszczano, że żołnierze zostali zabici, a flota zniszczona przez Tytana Atakującego i Tytana Kolosalnego. Jednakże, w rzeczywistości, Yelena i pozostali członkowie Ochotniczego Oddziału Przeciwko Mare zabili dowódcę i pojmali resztę załogi statku zgodnie z rozkazami Zeke Jaegera i jego zaleceniami, jak mają pomóc Paradis.

Fabuła Edytuj

Porco and Pieck led to a trap

Yelena zapędza Pieck i Galliarda w pułapkę

Podczas występu przygotowanego przez Willy'ego Tybura Yelena użyła sztucznej brody, by ukryć swój prawdziwy wygląd i udawała żołnierza Mare. Podeszła do miejsca, w którym siedzieli wojownicy. Oznajmiła im, że zostali wezwani przez Magatha i poprosiła Pieck i Galliarda, by poszli z nią. Niedługo po tym skierowała Zeke Jaegera w inne miejsce, a sama dalej prowadziła dwójkę wojowników. Zatrzymali się na chwilę, gdy Pieck niespodziewanie przytuliła jednego z żołnierzy jednostki pancernej, których spotkali po drodze. Yelena zaprowadziła Pieck i Galliarda do pokoju, w którym uwięziła ich dzięki zapadni w podłodze.

Yelena's fake goatee

Yelena zdejmuje sztuczną brodę

Pod koniec bitwy w Liberio Yelena dołączyła do żołnierzy Korpusu Zwiadowczego na pokładzie sterowca. Gdy była w jednym pomieszczeniu wraz z Zeke, Erenem Jaegerem, Arminem Arleltem, Leviem i Mikasą Ackermann, Levi poprosił ją, by odkleiła swoją sztuczną brodę. Yelena zrobiła to, stwierdzając, że wydawało jej się, iż ludziom podobała się ta broda. Po chwili dołączył do nich Jean Kirschtein, który przyprowadził schwytanych niedawno Gabi Braun i Falco Grice'a. Jean skrzyczał Yelenę na niedopełnienie swojego zadania - uwięzienia dwójki wojowników, przez co zginęło więcej żołnierzy, niż było to konieczne, a ona zgodziła się ponieść za to odpowiedzialność.

Znane ofiary Edytuj

  • Kapitan wojsk Mare