FANDOM

Zofia
(ゾフィア, Zofia)
Zofia character image
Płeć Kobieta
Urodziny 26 września
Wzrost 142 cm
Waga 34 kg
Gatunek Człowiek
Status profesjonalny
Przynależność Wojsko Marley
Zawód Wojownik
Status personalny
Krewni Nienazwana matka
Status Martwa
Pierwsze wystąpienie
Głosy

Zofia (ゾフィア, Zofia) była eldiańskim wojownikiem w służbie rządu Marley, a także kandydatką do przejęcia mocy Tytana Opancerzonego.

Wygląd Edytuj

Zofia była dziewczyną o średniej budowie ciała. Miała krótkie, jasne włosy z prostą grzywką, które związywała w koński ogon. Tak jak pozostali wojownicy, zazwyczaj nosiła standardowy mundur wojskowy Marley, składający się z jasnej kurtki i spodni, pasa z amunicją na biodrach, ciemnych szelek oraz wysokich, wojskowych butów. Jako Eldianka, jej mundur różnił się od tych należących do społeczności Marley. Kołnierz jej koszuli posiadał małą plakietkę z wizerunkiem gwiazdy Eldia, zamiast małego zacisku. Zgodnie z obowiązującym prawem Marley, Zofia nosiła także opaskę na ręce z wizerunkiem gwiazdy Eldia.

Osobowość Edytuj

Zofię niełatwo było zaskoczyć, gdyż okazywała zazwyczaj niewielką reakcję na większość rzeczy i często traktowała mniej pożądane sytuacje sarkastycznie. Choć raczej nie była lękliwa lub zbytnio przyjacielska, to bardzo troszczyła się o swoich towarzyszy, co ukazała opatrując rany Falco Grice, kiedy ten powrócił z pola walki ranny i majaczący. Kiedy jej towarzysz Udo zaczął panikować na myśl o porażce ich wojska, Zofia jedynie śmiała się, gdy ten tracił swój chłód i owinął bandaże na głowie Falco zbyt ciasno. W czasie dyskusji na temat kwalifikacji kandydatów do przyjęcia mocy Tytana Opancerzonego, Zofia chwaliła się swoimi ocenami, które były lepsze od ocen Gabi Braun, co oznaczało, iż była pewna siebie.

Fabuła Edytuj

W czasie wojny Marley z Sojuszem Bliskowschodnim, Zofia była obecna wśród ponad ośmiuset innych Eldian walczących po stronie Marley. Jednakże, ona i niektórzy jej przyjaciele tacy jak UdoGabi i Falco byli cenieni jako kadeci na wojowników z potencjałem przyjęcia mocy Tytana Opancerzonego. Gdy Falco został przyniesiony z powrotem do okopu przez swojego brata Colta, Zofia i pozostali kadeci natychmiast zaczęli leczyć jego rany. W tym samym czasie, Udo zaczął panikować ze strachu przed porażką ich wojska i owinął bandaże Falco zbyt ciasno, ku irytacji Gabi, która skarciła go za panikowanie oraz ku rozbawienia Zofii, którą śmieszyła zaistniała sytuacja.

Falco zastanawiał się na głos, dlaczego są na głównej linii frontu, gdyż są jedynie kadetami. Gabi stwierdziła, że to dlatego, iż są oceniani pod kątem kwalifikacji do zdobycia mocy Tytana Opancerzonego. Udo i Zofia zaczęli chwalić się ich wyższymi ocenami od Gabi, która z kolei wyraziła swoje postanowienia zabicia ludzi z Paradis. Gdy Udo i Zofia kontynuowali leczenie Falco, chłopak spytał się Gabi o przedmiot, przy którym majstrowała, po czym uśmiechnęła się i pokazała go swoim wszystkim towarzyszom.

Kiedy Gabi zaoferowała samodzielne zniszczenie artylerii przeciw tytanom, Zofia przyglądała się jej, jak wciela swój plan ataku w życie i gdy udało jej się wykoleić pociąg, zaczęła uciekać, lecz została postrzelona przez jednego z ocalałych snajperów. To doprowadziło Falco do ostateczności, w której wyskoczył z okopu i próbował ją ocalić, podczas gdy Zofia i reszta kadetów przyglądała się temu w przerażeniu. Jednakże sojusznik zwany Galliard przekształcił się w tytana i osłonił Gabi przed ogniem pocisków. Następnie Zofia i reszta przyglądali się jak Galliard ściga i zabija ostatniego snajpera.

Po bitwie Zofia była widziana z resztą kadetów w porcie Fortu Slava, obserwując jak ocalali żołnierze z Sojuszu Bliskowschodniego są odsyłani z powrotem do swojego kraju. Była później widziana podczas przyjęcia na cześć Gabi, które odbyło się w czasie podróży powrotnej do Marley. Po przybyciu do Liberio, Zofia spotkała się ze swoją rodziną.

Kiedy wojownicy i kadeci zostali wezwani do swoich siedzib na krótko po powrocie, Zofia dołączyła do Udo, który skarżył się na to, jak niewiele czasu dano im na odpoczynek po bitwie o Fort Slava.

Relacje Edytuj

  • Falco Grice - Jako jeden z towarzyszy wojowników i kandydat do przyjęcia mocy Tytana Opancerzonego, Zofia dzieliła wyjątkową więź z Falco, którą dzieliła również z resztą kandydatów. Choć nie była nader współczująca, to jednak pomogła w leczeniu jego obrażeń, gdy ten powrócił ranny z pola walki.
  • Gabi Braun - Jako jedna z towarzyszy wojowników i kandydatka do przyjęcia mocy Tytana Opancerzonego, Zofia i Gabi współpracowały razem na polu walki oraz leczyły obrażenia rannego Falco. Zofia okazała troskę o Gabi, gdy ta ryzykując własnym życiem zdjęła artylerię przeciw tytanom oraz chwaliła się Gabi swoimi lepszymi ocenami.
  • Udo - Jako kadeci, współpracowali razem na polu walki, lecz posiadali mało interakcji ze sobą, ponieważ Zofia nie była zbyt rozmowna. Zofię zdawała się śmieszyć jego jawna panika i widziała go w przyjaznym i nieco głupim świetle, lecz nie było między nimi żadnych konfliktów.

Ciekawostki Edytuj